NOTA INFORMATIVA

VACACIÓNS DE NADAL

Estimadas familias, queremos informar do seguinte:

• O martes, día 22 de decembro de 2020, o alumnado de Educación Infantil e de Educación Primaria recibirá o boletín de notas do primeiro trimestre, que tamén poderán ver as familias en abalar móbil a partir do mediodía.
  •  O horario de atención ás familias para a entrega do xustificante das notas e para falar cos titores e titoras sobre a evolución académica dos seus fillos e fillas será o primeiro martes lectivo de xaneiro, día 12 de xaneiro, ás 16.00 horas.
  • No caso de non poder asistir este día por forza maior, deberán poñerse en contacto coas respectivas titorías.
  • O martes 22 de decembro é día lectivo, polo tanto o alumnado seguirá o horario ordinario. Se ben, será un día especial no que, entre otras cousas, visionaremos a Gala do Nadal emitida en directo desde internet, sobre a que vos daremos máis información nos vindeiros días.
  • As vacacións de Nadal comezarán o 23 de decembro de 2020 e rematarán o 7 de xaneiro de 2021, comezando as clases o venres 8 de xaneiro de 2020, segundo a Orde do 25 de xuño de 2020 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2020/2021 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.
  • Ante calquera novidade durante as vacacións, manteremos actualizada toda información a través da páxina web e de abalar móbil.

Un saúdo e Bo Nadal!

Boborás, xoves 17 de decembro de 2020.

O director

Javier Álvarez