Convivencia en Beariz

O xoves 18 de marzo participamos xunto aos centros de Beariz e Virxe Peña da Sela nunha "Convivencia cultural-deportiva" no concello de Beariz.

Foi unha xornada moi especial, onde todos os nenos e nenas participaron nas diferentes actividades programadas ao longo de toda a xornada. Este ano na orqagnización das actividades tamén participaron os ENDL dos respectivos colexios favorecendo que parte das mesmas estiveran orientadas á "Defensa e fomento do uso do Galego", entre as que hai que destacar a elaboración dun gran cartaz co lema de "Sube ao tren do Galego".

As actividades que realizamos foron as seguintes:

• Elaboración de caricaturas dos alumnos para o mural.
  • Confección do gran cartaz sobre o Galego.
  • Competición a tres bandas de fútbol sala nas seguintes categoría: prebenxamíns, benxamín e alevíns, tanto feminino como masculino.
  • Xantar campestre de convivencia.
  • Partido colectivo entre mestres e alumnos.
  • Clausura da xornada, coa exposición do cartaz.

Podedes ver máis imaxes na galería do centro

Resultados e clasificacións dos encontros