AXUDAS COMEDOR COVID19

AXUDAS SOLICITADAS NO CENTRO EDUCATIVO PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO BENEFICIARIO DE BOLSAS DE COMEDOR ESCOLAR DURANTE A SITUACIÓN DE SUSPENSIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR COMO CONSECUENCIA DO PECHE DO CENTRO EDUCATIVO A RAÍZ DO COVID-19.

Comunicamos ás familias do alumnado que ostenta a condición de gratuíto e do que por renda familiar resulta pagador dun euro no servizo de comedor do colexio que foron tramitadas correctamente todas as solicitudes presentadas no centro educativo.

MÁIS INFORMACiÓN na seguinte ligazón:  ORDE do 27 de marzo 2020 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas de carácter directo as familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar nos centros públicos non universitarios xestionados pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, durante a situación de suspensión do servizo de comedor como consecuencia do COVID-19 con levantamento dos prazos de suspensión do procedemento (DOG do 30 de marzo de 2020).

O prazo máximo para resolver a concesión de axudas, por parte da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, será de 10 días dende a data de finalización do prazo de solicitudes (6 de abril). Entenderase como medio de notificación da concesión o aboamento da compensación realizada pola administración educativa na conta corrente do beneficiario.

Boborás, a 7 de abril de 2020

O director