Menú, Organización, Comedor, Outubro, Novembro, Decembro, Xaneiro, Febreiro, Marzo, Abril, Maio, Xuño

Menús curso 2017- 2018

Clica sobre o enlace para descargar o menú de setembro.

Clica sobre o enlace para descargar o menú de outubro.

Clica sobre o enlace para descargar o menú de novembro.

Clica sobre o enlace para descargar omenú de decembro.

Clica sobre o enlace para descargar o menú de xaneiro.

Clica sobre o enlace para descargar omenú de febreiro.

Clica sobre o enlace para descargar o menú do marzo.

Clica sobre o enlace para descargar o menú de abril

Clica sobre o enlace para descargar o menú de maio

Clica sobre o enlace para descargar o menú de xuño

Xogo da Pirámide NAOS

Clica sobre o enlace para acceder ao xogo da Pirámide Naos.

Aprenderás a comer ben e os beneficios da actividade física.

ADMISIÓN COLABORADORES/AS COMEDOR

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO “CEIP DE MONFORTE DE LEMOS” , COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2010-2011.

As nais, os pais e os/as titores/a legais de alumnos deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2010-2011, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan en Dirección.O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día30 de setembro de 2010, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, atao 31 de decembro de 2010.

Durante o curso escolar 2010-2011 so se contará coa colaboración daspersoas que figuren anotadas nestas listas.

Monforte de Lemos , 6 de setembro de 2010

A  directora

COMEDOR CURSO 2010/2011

Clicade sobre o enlace para acceder ao documento informativo e solicitude do servizo de comedor para o vindeiro curso académico 2010/2011.