Benvida

Benvido/a á páxina web do CEIP José María Lage, de Ortigueira.

Esperamos que che sexa de utilidade e volvas pronto.

Rosalía de Castro

CONMEMORACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Para celebrar o Día de Rosalía, 24 de febreiro, traballamos por titoría e durante toda a semana, algúns aspectos da vida e obra da homenaxeada: recitado de poemas, títulos das obras, biografía,...

E fixemos uns marcapáxinas que temos expostos no taboleiro de Normalización Lingüística e dos que deixamos aquí unhas fotos.

PROCESO DE ADMISIÓN 2017/2018

As familias dos/das nenos/as nacidos no ano 2014 deberán realizar a solicitude de admisión entre o 1 e o 20 de marzo.

Dita solicitude, poderá cumprimentarse de xeito manual a través dos impresos dispoñibles no centro,  enviados ás Escolas Infantiles (Patucos e Galiña Azul) ou ben a través do seguinte enlace:

As familias que opten por realizar a solicitude a través da web, deberán igualmente entregar a solicitude impresa no centro nas datas indicadas e en horario de secretaría, todos os días de 11:25h a 12:30h ou os luns e venres de 13:45h a 14:30h.

A solicitude será acompañada do DNI do/da neno/a ou do libro de familia e, se é o caso, do convenio regulador ou resolución xudicial no caso de separación ou divorcio.

Desfile de Entroido

DESFILE DE ENTROIDO

O venres, día 24 de febreiro, tódolos grupos do Centro, saímos polas rúas do pobo, no tradicional desfile de Entroido.
A saída realizouse ás 11:30 da mañá aproximadamente, e o percorrido foi o seguinte:

• Saída do Centro
  • Salgueiro ata as Tres Farolas
  • Baixada á Alameda pola Rúa Concordia.
  • Alameda (posibilidade de quedar co alumnado na carpa uns 30 minutos)
  • Travesía da Alameda.
  • Cantón
  • Volta ao centro polo Salgueiro de novo.

Facede clic na imaxe e poderedes disfrutar de todas as fotos desa xornada. Coma sempre, paśamolo xenial!!

Paz

CONMEMORACIÓN DÍA DA PAZ

O luns, 30 de xaneiro, ás 12:50 horas cada grupo de alumnado, acompañado do seu titor/a, así como o resto de membros do claustro, acudiu ao pavillón do centro.

Alí, deuse lectura a un Manifesto do Día da Paz e a Non Violencia.

O alumnado de Ed. Infantil cantou a canción do grupo Migallas chamada “CAMPÁS POLA PAZ”

Os grupos de 6º formaron no chan a palabra “PAZ”

Todos os grupos cantaron a canción “TU ENEMIGO”

Como novidade deste ano, durante 30 segundos todos os grupos fixemos un “manniquinn challenge”, Por parellas ou grupos, quedamos nunha postura que represente unha acción de paz. Se queredes ver fotos clicade AQUÍ.

Durante toda a semana, xunto á mesa de ping pong, haberá obxectos (adornos, frases) para o PHOTOCALL DA PAZ. O alumnado, acompañado polos seus titores/as, poderá sacarse fotos alí, para subir á páxina web do centro.

CAMBIO DE NÚMERO DE TELÉFONO

A dirección do centro quere informar a toda a comunidade educativa do cambio de número de teléfono.

A partir de hoxe, martes día 5 de abril, o teléfono de contacto co centro será 881930417.

Desculpen as molestias e grazas.

Reciclaxe

Na entrada do centro, ao lado da sala de visitas, existe un recuncho de reciclaxe de pilas, cartuchos e toner.

Anímate e recicla!!

Horario de Secretaría

O horario de Secretaría será todos os días de 11:25 h a 12:20 h.