Benvida

Benvido/a á páxina web do CEIP José María Lage, de Ortigueira.

Esperamos que che sexa de utilidade e volvas pronto.

Avaliación individualizada de 3º EP

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE 3º DE E.P.

Os días 30 e 31 de maio levarase a cabo a Avaliación individualizada do alumnado de 3º de Educación Primaria.

As instruccións pódense consultar no seguinte enlace

Os Maios

OS MAIOS

Mañá , mércores 24 de maio, os alumnos de Educación Infantil, 1º, 2º, 5º e 6º acudirán á celebración dos Maios que se realizará, como todos os anos, na Praza de Isabel II.

O alumnado de Educación Infantil participará na actividade ás 11:00h, despois merendará na Alameda

O alumnado de 1º, 2º e 5º realizará a actividade ás 11:25h, voltando ao centro para merendar e seguir coa xornada normal dende o recreo.

O alumnado de 6º acudirá á actividade ás 12:50H ata as 13:30H, hora de finalización da actividade.

Vales e fondolibros

GRATUIDADE LIBROS DE TEXTO

O DOG do 22 de maio publica a Orde do 16 de maio de 2017 que establece a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca as axudas para a adquisición de libros de texto e de material escolar.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO

• ALUMNADO AFECTADO: 1º e 2º de EP e 2º e 4º da ESO. O alumnado de 1º e 2º de EP non está obrigado a devolver os libros.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

• ALUMNADO AFECTADO:3º, 4º, 5º e 6º de EP e 1º e 3º da ESO.

• OBRIGATORIO: Devolver os libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2016/17.

A falta de devolución será causa de exclusión.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR:

• ALUMNADO AFECTADO: alumnado matriculado en Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Educación Especial.

Para cada unha das modalidades:

• IMPRESOS: poderanse recoller na Conserxería, na Secretaría do centro ou no portal educativo a través do seguinte enlace: http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/anexo_i_-_ed330b_-_solicitude_1.pdf

• DOCUMENTACIÓN: fotocopia do libro de familia. No caso de que a situación a 31 de decembro de 2015 non sexa a mesma que a reflectida no libro de familia, axuntarase sentencia ou volante de convivencia.

• PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES: ata o 23 de xuño de 2017.

•  ENTREGA DE SOLICITUDES: na Secretaría do centro no seguinte horario:

• Os martes, mércores e venres de 11:30 a 12:50 h

• Os luns e xoves de 11:30 a 12:20 h

• A situación familiar e a renda per cápita establecerase con data a 31 de decembro de 2015.

ENLACE ÁS INSTRUCCIÓNS (DOG 22 DE MAIO DE 2017):http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

A RECOLLIDA DE LIBROS DO FONDO DE LIBROS DO CENTRO (alumnado de 3º a 6º de EP) realizarase os días 20,21 e 22 de xuño de 16:00h a 20:00h.

Saídas e excursións

ACTIVIDADES PARA O TERCEIRO TRIMESTRE

ACTIVIDADES                                 ALUMNADO E PROFESORADO IMPLICADO
(ás 11:30h)
Charla Mares de Cultura Alumnado de 5º de EP.
Titoras.

Saída ás 9:35h. Regreso ás 18:30h

Excursión a Burela e Foz (Mares de Cultura)

Alumnado de 5º de EP.
Margarita, Ana Dono, Jose e Mónica.
(ás 9:35h)
Actividade plástica co ilustrador Pablo Otero. Alumnado de 5º de EP

1ª charla ás 11:30h
2ª charla ás 12:50h

Charla “Navega con Rumbo” Alumnado de 5º e 6º de EP.

Saída do centro ás 10h e regreso ás 17:30h.

Excursión a Marcelle

Alumnado de EI (acompañado das titoras de EI e a mestra de apoio).

Alumnado de 6º (acompañado por Cruz e Jose)

Saída ás 9h e regreso por determinar.

Excursión ao Arsenal, Museo Naval e bautismo de mar en Ferrol Alumnado de 4º. Acompañado por María, Rocío e Lucía.
25 de maio Contacontos (Iago López) Alumnado de 1º e 2º ás 12:45h
Alumnado de EI ás 13:20h.

Saída ás 9:45h e regreso ás 18:30h.

Excursión a A Coruña Alumnado de 1º e 2º. Acompañados por Ruth, Tona, Loli, Sonia Corral e Sonia Castañeda.

8 de xuño

Saída ás 10h e regreso ás 16h.

Excursión a Cedeira Alumnado de 3º de EP.
Acompañan Mary, Gloria Quintana e Gloria López.

12 de xuño

Xogos populares

Todo o alumnado e profesorado do centro.

CAMBIO DE NÚMERO DE TELÉFONO

A dirección do centro quere informar a toda a comunidade educativa do cambio de número de teléfono.

A partir de hoxe, martes día 5 de abril, o teléfono de contacto co centro será 881930417.

Desculpen as molestias e grazas.

Reciclaxe

Na entrada do centro, ao lado da sala de visitas, existe un recuncho de reciclaxe de pilas, cartuchos e toner.

Anímate e recicla!!

Horario de Secretaría

O horario de Secretaría será todos os días de 11:25 h a 12:20 h.