Benvida

Benvido/a á páxina web do CEIP José María Lage, de Ortigueira.

Esperamos que che sexa de utilidade e volvas pronto.

PUBLICACIÓN LISTAXE DEFINITIVO LIBROS DE TEXTO

LISTAXE DEFINITIVA LIBROS CURSO 2017/2018

CORRECCIÓN DE ISBN CLASS BOOK 1º E 2º CURSO

BIG SURPRISE! 1 - CLASS BOOK. Vanessa Reilly. OXFORD. ISBN 978-0-19-451620-4

BIG SURPRISE 2! - CLASS BOOK. Vanessa Reilly. OXFORD. ISBN 978-0-19-451621-1

LISTATO DEFINITIVO LIBROS CURSO 17/18

O luns 10 de xullo sairá o listado definitivo de libros para o vindeiro curso. Poderanse recoller a partir dese mesmo día en horario de 10 a 13 horas.

LISTADO LIBROS DE TEXTO 17/18

NON É NECESARIO COMPRAR:

- LIBROS DE MÚSICA DE 3º E 4º

- LIBROS DE INGLÉS DE 3º,4º,5º E 6º (SÓ SE COMPRA O ACTIVITY BOOK)

AXUDAS LIBROS CURSO 17/18

Os vales para adquisición de material e para axudas de libros de texto poderán recollerse na secretaría do centro a partir do 5 de xullo en horario de 10 a 13 horas.

Saída a Morouzos

SAÍDA Á PRAIA DE MOROUZOS

O vindeiro xoves, 22 de xuño, se o tempo o permite, realizaremos a tradicional camiñata á praia. Por este motivo, ese día a SECRETARÍA do centro permanecerá PECHADA.

O alumnado traerá a merenda de media mañá e unha bolleta de auga nunha mochila pequena.

Aconsellamos botar crema solar e levar unha gorra.

Recollida libros de texto

MODIFICACIÓN NAS DATAS DE RECOLLIDA DE LIBROS DE TEXTO DO CURSO 2016/2017

Por problemas alleos ao centro, modifícase a data de recollida de libros de texto.

En lugar de ser o 20, 21 e 22 de xuño como estaba proposta, a recollida dos libros, que se prestaron este curso ao alumnado de 3º a 6º, realizarase os días 21 (mércores) e 23 de xuño (venres) de 16:30h a 20:00h.

Disculpade as molestias.

Outras actividades

MÁIS ACTIVIDADES

Estes últimos días de curso están cheos de actividades.

Hoxe, mércores 14, visitaron o centro os mestres da Escola de Música de Ortigueira, cos seus alumnos da famosa Banda de Papel.

Mañá, xoves 15, ás 12:50h, todos os grupos de EP, coordinados pola mestra de Música, Gloria Quintana, bailarán nas pistas de baloncesto. Con esta danza a mestra quere poñer o punto e final ao seu proxecto relacionado co PDI da Biblioteca escolar "A Arte". Podes ver fotos aquí

O venres 16, se o tempo o permite, realizaremos os xogos populares de 12:00 h a 14:20 h, organizados polo Equipo de Normalización Lingüísitca, en coordinación cos mestres de Educación Física.

O luns 19, os nosos pequenos disfrutarán dunha sesión de karaoke proposto polo Equipo de Biblioteca e os seus colaboradores.

Matrícula-Comedor e transporte

MATRÍCULA , COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR

Chega o fin do curso (23 de xuño) e comezan os trámites para o curso que vén.

Nos seguintes enlaces podedes atopar os impresos necesarios para realizalos, aínda que tamén chegarán aos vosos fogares, a través dos/as vosos/as fillos/as.

Os impresos entregaranse na secretaría do centro. Do 20 ao 23 en horario de 11:30 a 12:20 h e dende o 24 ao 30, ambos incluídos, de 10:00h a 13:30h.

As familias que soliciten comedor e transporte deberán acompañar a solicitude co volante de empadroamento e convivencia. O resto das familias entregarán, unicamente, o impreso de matrícula debidamente cumprimentado.

Moitas grazas e felices vacacións.