LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO. ADMISIÓN 2018/2019.

Listaxe provisional de alumnos admitidos para o curso 2018/2019. A listaxe definitiva publicarase antes do 15 de maio. A formalización da matrícula será dende o 20 ata o 30 de xuño.

ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 2018-2019

A partires do 1 de marzo ábrese o prazo de presentación de solicitudes de admisión de novo alumnado para o curso 2018-2019. O prazo rematará o 20 de marzo.

Todos os interesados poderán pasar polo centro para recoller o formulario en horario de 9:35h a 14:35h.

Tamén poderán obter máis información e descargar o formulario  no seguinte enlace:

MENSAXE NUNHA BOTELLA 2017

Este curso decidimos participar nunha actividade chamada "Mensaje en una botella". Trátase dun evento  a nivel nacional, cun obxectivo que nos pareceu moi importante: "involucrar á cidadanía na saúde dos océanos e na influencia destos sobre a sociedade".

O noso cole participaou cos seguintes retos:

Reciclaxe nas aulas: temos colectores de papel, plásticos e orgánico.

Creación das "Ecopatrullas" de limpeza nos patios.

Obra de teatro.

Un cuarto reto, que aínda está por realizar.

Se queredes ver fotos do proxecto, pinchade no seguinte enlace: Galería Fotos: Botella 17

PUBLICACIÓN LISTAXE DEFINITIVO LIBROS DE TEXTO

LISTAXE DEFINITIVA LIBROS CURSO 2017/2018

CORRECCIÓN DE ISBN CLASS BOOK 1º E 2º CURSO

BIG SURPRISE! 1 - CLASS BOOK. Vanessa Reilly. OXFORD. ISBN 978-0-19-451620-4

BIG SURPRISE 2! - CLASS BOOK. Vanessa Reilly. OXFORD. ISBN 978-0-19-451621-1

LISTATO DEFINITIVO LIBROS CURSO 17/18

O luns 10 de xullo sairá o listado definitivo de libros para o vindeiro curso. Poderanse recoller a partir dese mesmo día en horario de 10 a 13 horas.

LISTADO LIBROS DE TEXTO 17/18

NON É NECESARIO COMPRAR:

- LIBROS DE MÚSICA DE 3º E 4º

- LIBROS DE INGLÉS DE 3º,4º,5º E 6º (SÓ SE COMPRA O ACTIVITY BOOK)

AXUDAS LIBROS CURSO 17/18

Os vales para adquisición de material e para axudas de libros de texto poderán recollerse na secretaría do centro a partir do 5 de xullo en horario de 10 a 13 horas.

Recollida libros de texto

MODIFICACIÓN NAS DATAS DE RECOLLIDA DE LIBROS DE TEXTO DO CURSO 2016/2017

Por problemas alleos ao centro, modifícase a data de recollida de libros de texto.

En lugar de ser o 20, 21 e 22 de xuño como estaba proposta, a recollida dos libros, que se prestaron este curso ao alumnado de 3º a 6º, realizarase os días 21 (mércores) e 23 de xuño (venres) de 16:30h a 20:00h.

Disculpade as molestias.

Outras actividades

MÁIS ACTIVIDADES

Estes últimos días de curso están cheos de actividades.

Hoxe, mércores 14, visitaron o centro os mestres da Escola de Música de Ortigueira, cos seus alumnos da famosa Banda de Papel.

Mañá, xoves 15, ás 12:50h, todos os grupos de EP, coordinados pola mestra de Música, Gloria Quintana, bailarán nas pistas de baloncesto. Con esta danza a mestra quere poñer o punto e final ao seu proxecto relacionado co PDI da Biblioteca escolar "A Arte". Podes ver fotos aquí

O venres 16, se o tempo o permite, realizaremos os xogos populares de 12:00 h a 14:20 h, organizados polo Equipo de Normalización Lingüísitca, en coordinación cos mestres de Educación Física.

O luns 19, os nosos pequenos disfrutarán dunha sesión de karaoke proposto polo Equipo de Biblioteca e os seus colaboradores.