CEIP JOSÉ MARÍA LAGE

entrada centro

Correo electrónico: ceip.josemaria.lage@edu.xunta.gal

MAGOSTO 2022

Hoxe, venres 11 de novembro, Día de San Martiño, celebramos no cole o Magosto. Este año tivemos a colaboración especial da ANPA CURUXEIRA, a asociación de pais e nais do noso centro.

Nais e pais voluntarios desta asociación achegáronse ao centro desde primeira hora da mañá para asar as castañas que viñeron da man de Ecofroitas do Ortegal, unha pequena empresa do Mosteiro (Barbos) que se adica á produción ecolóxica de diferentes froitas, entre elas estas ricas castañas, que logo foron degustadas por toda a comunidade educativa.

Clicando na foto accederedes á galería de fotos do Magosto

E xunto co Magosto, celebramos tamén o Día do Peón, que xa sabemos todos que:

"Polo San Martiño,

peóns ao camiño."

Desde o centro, queremos darlles as grazas á ANPA Curuxeira, pola axuda proporcionada.

Ampliación de axudas para adquirir material escolar

No DOG do día 14 de outubro de 2022 publícase a Resolución do 5 de outubro de 2022 de concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022, onde se establece que os beneficiarios do vale para adquirir material escolar por importe de 50€ recibirán un vale adicional de 25€. Así mesmo, o alumnado que se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos ao longo do curso escolar e ata o 31 de marzo de 2023, que perciba a axuda para adquirir material escolar da Orde do 29 de abril de 2022, tamén percibirá esta ampliación.

As familias poden recoller o vale de 25€ nos centros docentes a partir do martes 18 de outubro, en horario de Secretaría de 11:30 a 12:20 horas sen necesidade de pedir cita previa. O vale debe empregarse preferentemente na libraría/establecemento antes do 1 de decembro de 2022.

O Equipo Directivo.

INSTRUCIÓNS COMEDORES ESCOLARES 22/23

Publicadas as instrucións sobre o funcionamento dos comedores escolares para o curso 2022/2023

Aberto o prazo de presentación de solicitudes para o alumnado.

O modelo de Autodeclaración poderá ser presentado presencialmente ou  vía correo electrónico do centro educativo acompañado do volante de empadronamento no que figuren todos os membros da unidade familiar.

ceip.josemaria.lage@edu.xunta.gal

MODELO DE AUTODECLARACIÓN

INSTRUCIÓN 2/2022

Adxuntamos enlace da calculadora:

CALCULADORA PARA A AUTODECLARACIÓN

LISTADO LIBROS DE TEXTO 2022 - 2023

Nos seguintes enlaces poderedes acceder á listaxe dos libros de texto para o curso 2022-2023.

O próximo curso cambian libros en 1º e 3º de Primaria.

MIRADE BEN, HAI LIBROS QUE NON HAI QUE MERCAR (OS QUE ESTÁN REMARCADOS).

1º Primaria

2º Primaria

3º Primaria

4º Primaria

Non hai listaxe de libros de texto para o alumnado de 5º e 6º de Primaria por participar no proxecto Educación dixital E-Dixgal.