Complementarias

MAIOS 2020

Este ano non puidemos celebrar Os Maios na praza de Isabel II xunto coa Residencia de Maios, a escola infantil A Galiña Azul, a asociación ASPROMOR, o IES, a agrupación musical Escola de Gaitas de Ortigueira, e todos os veciños de Ortigueira.

Esta vez tocou celebralo desde a casa, pero celebración houbo.

Creatividade que non falte. Hai alfombras, coroas...para todos os gustos.

Clicando no seguinte enlace poderás acceder a todas as fotos que nos chegaron desde as casas. Galería de fotos

Moitas grazas a todos por participar.

Xornada de ornitoloxía

O pasado 21 de outubro, e grazas á Asociación Nordés, as aulas de 5º e 6º de primaria realizaron unha saída para a observación de aves.  A saída realizouse xunto co alumnado dos centros de Mañón e Vicedo.

A primeira observación que fixeron foi na ría de Ortigueira. Logo marcharon ata Morouzos, onde asistiron a unha explicación sobre o anelamento das aves.

Se queredes ver máis fotos, clicade aquí.

MENSAXE NUNHA BOTELLA 2017

Este curso decidimos participar nunha actividade chamada "Mensaje en una botella". Trátase dun evento  a nivel nacional, cun obxectivo que nos pareceu moi importante: "involucrar á cidadanía na saúde dos océanos e na influencia destos sobre a sociedade".

O noso cole participaou cos seguintes retos:

Reciclaxe nas aulas: temos colectores de papel, plásticos e orgánico.

Creación das "Ecopatrullas" de limpeza nos patios.

Obra de teatro.

Un cuarto reto, que aínda está por realizar.

Se queredes ver fotos do proxecto, pinchade no seguinte enlace: Galería Fotos: Botella 17

Outras actividades

MÁIS ACTIVIDADES

Estes últimos días de curso están cheos de actividades.

Hoxe, mércores 14, visitaron o centro os mestres da Escola de Música de Ortigueira, cos seus alumnos da famosa Banda de Papel.

Mañá, xoves 15, ás 12:50h, todos os grupos de EP, coordinados pola mestra de Música, Gloria Quintana, bailarán nas pistas de baloncesto. Con esta danza a mestra quere poñer o punto e final ao seu proxecto relacionado co PDI da Biblioteca escolar "A Arte". Podes ver fotos aquí

O venres 16, se o tempo o permite, realizaremos os xogos populares de 12:00 h a 14:20 h, organizados polo Equipo de Normalización Lingüísitca, en coordinación cos mestres de Educación Física.

O luns 19, os nosos pequenos disfrutarán dunha sesión de karaoke proposto polo Equipo de Biblioteca e os seus colaboradores.

Actividades previstas

EQUIPO DE ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS E EXTRAESCOLARES

Este curso o Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares está formado polas seguintes mestras:

- Ángela Maseda - Ed. Infantil
- Mª Sonia Castañeda- 1º Ciclo
- Mª José Gesto - 2º Ciclo
- Mª Belén Vizoso García - 3º Ciclo e coordinadora

Segundo o Decreto 374/1996 e a Orde 22 de xullo de 1997 considéranse actividades complementarias aquelas actividades didácticas que se realizan co alumnado en horario lectivo e que, formando parte da programación, teñen carácter diferenciado polo momento, espacio ou recursos que utilizan. Así, cabe considerar as visitas, traballos, viaxes, conmemoracións e outras semellantes.
Por outra banda, son actividades extraescolares aquelas que son organizadas polo centro e figuran na programación xeral anual, aprobadas polo consello escolar e que se realizan fóra do horario lectivo. A participación nestas actividades será voluntaria.

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS COMÚNS PARA TODO O CENTRO.

1º trimestre:

2º trimestre:

• 30 de xaneiro; Día da Paz.
  • 28 de febreiro ; O Entroido

3º trimestre:

• Xuño ; Exposición de Instrumentos feitos polo alumnado de 4º nivel, “O que sexa...soará”.
  • 20 de xuño ; Saída a pé a Morouzos

CONMEMORACIÓNS

Ao longo do curso  haberá outras conmemoracións obrigatorias, que se citan no calendario escolar editado pola Consellería. Poderanse traballar en torno a estes temas ben conxuntamente, por ciclos ou titorías. As conmemoracións son as seguintes:

1º trimestre:

• Día Internacional contra a Violencia de Xénero: 25 de novembro
  • Conmemoración da Constitución e do Estado da autonomía de Galicia, do 1 ao 11 de decembro.
  • Día da Declaración Universal dos Dereitos Humanos o 10 de decembro.

2º trimestre:

• Día da Paz o 30 de Xaneiro.
  • Día Internacional da Muller Traballadora o 8 de marzo
  • Día Mundial dos Dereitos do Consumidor o 15 de marzo
  • Semana da Prensa do 11 ao 15 de marzo. Un día desta semana traballaráse na aula con diferentes xornais.

3º trimestre:

• Día do Libro do 12 ao 30 de abril.
  • Día Mundial da Saúde o 7 de abril.
  • Día de Europa o 9 de maio.
  • Día Mundial do Ambiente o 5 de xuño.

OUTRAS ACTIVIDADES

• Participación en diversos concursos escolares (ONCE, Muralla de Lugo, SOGAMA...)
  • Competicións deportivas.
  • Saídas ao contorno.