Extraescolares

Dígocho Eu - Olimpíadas Rurais

Xa está publicado o vídeoclip das Olimpíadas Rurais, que o artista Diego de Braelle, o noso veciño de Couzadouiro presentou ao Concurso Unha canción para Esther, do programa da TVG Dígocho Eu.

Foi unha xornada de xogos e probas que se fan nas Olimpíadas Rurais de Couzadoiro, bailes e risas, onde fomos partícipes en primeira persoa do traballo audiovisual que se fai na televisión.

Aquí está o resultdado final! Agardamos que o desfrutedes!

PINCHA AQUÍ PARA ACCEDER AO VÍDEO

CELEBRACIÓN DO NADAL

Este pasado mes de decembro celebrouse no cole o nadal con un montón de actividades. Para ambientar o centro, toda a comunidade educativa púxose mans á obra e pouco a pouco fumos decorando todo o centro.

Clicando neste enlace poderedes ver moitas imaxes das decoracións do centro e da festa que realizamos o último día de cole.

Pero no nadal fixemos outras moitas actividades, aquí deixamos recollidas algunha delas:

Como xa ven sendo tradicional, o alumnado de 4º e 6º de primaria, xunto coa mestra de música e as titoras correpondentes visitaron o centro de maiores para cantar unhas panxoliñas.

Se queredes ver a reportaxe fotográfica desta visita, podedes clicar aquí.

Relacionado coa música tamén tivemos a visita do coro do instituto. Desde aquí queremos dar as grazas por este concerto marabilloso.

Enlace á galería: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipjosemarialage/galeria/thumbnails.php?album=204

E tamén tivemos un festival de final de trimestre, a visita de infantil a correos para enviar postais aos compañeiros, a visita dos paxes dos reis magos,...

XXX Feira do Mel do Ortegal e IV Feira da Mazá

Hoxe, domingo 11 de novembro, o noso alumnado e as súas familias, achegáronse a esta feira para recoller os diplomas por participar, como xa é tradición, no concurso de carteis da Feira do Mel do Ortegal e a Feira da Mazá.

Todos os carteis foron expostos para que todos puideran ver o traballo realizado polos nenos. Este ano, participaron tamén o CEIP da Barqueira.

Velaquí tendes a exposición dos nosos traballos.

Os traballos presentados polo noso centro son carteis elaborados por cada unha das aulas, traballando xuntos nun produto final. As aulas premiadas foron as de 6º de Educación Infantil; e en Primaria as de 2ºA, 4ºA e 5ºA. Aquí podedes ver aos representantes das aulas gañadoras recollendo os diplomas.

Non pensedes que os demáis quedaron sen o seu diploma, houbo para todas as aulas. Se quederedes ver máis fotos pinchade aquí

Desde o centro queremos dar as grazas á Asociación Galega de Apicultura, e á delegación da Comarca do Ortegal en particular, por ter esta iniciativa. Tamén por achegarse ao colexio o pasado venres para entregar un pequeño agasallo a todos os participantes.