17 de maio DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Con motivo da celebración do Día das Letras Galegas hai nova exposición de libros.

Este ano está adicado a LUÍSA VILLALTA, animádevos e pasade pola biblioteca para coñecer a obra da autora coruñesa.

2 de maio: día Internacional contra o acoso escolar

2 DE MAIO: DÍA INTERNACIONAL CONTRA

O ACOSO ESCOLAR

23 de abril, Día do Libro

Rapazada !!!!

Con motivo da celebración do Día do Libro (23 de abril) temos nova exposición.

Exposición de Clásicos da Literatura Infantil na Biblioteca

Os nenos e nenas  de 6º A e 6ºB visitan a Exposición de Clásicos da Literatura Infantil na  Biblioteca, con motivo da celebración do Día do Libro Infantil.

Versos que saben a Gloria. Día da Poesía 21M

27 de marzo: Día Mundial do Teatro

Con motivo da celebración do día Mundial do Teatro, os nenos e nenas do 2º e 3º ciclo participan nunha lectura dramatizada na biblioteca o día 20 de marzo.

O 21 de marzo: Día da Poesía. O alumnado de sexto de primaria ensinará poemas de Gloria Fuertes aos máis pequenos do cole.

A nova exposición da biblioteca mestura libros de teatro e poesía.

Obradoiro de Cómic

O alumnado de 6º de Primaria participou nun obradoiro de cómic. Este foi impartido por Cristian F. Caruncho.

DÍA DO CÓMIC

17 DE MARZO: DÍA DO CÓMIC