Os primeiros días na escola

Estes primeiros días na escola poden converterse nun verdadeiro caos para as nais e pais e, como non, para os nenos e nenas. Para poder evitar situacións desagradables, ímosvos dar unha serie de consellos que vos poden servir de axuda:

-Falarlle da escola de forma positiva. Transmitíllede seguridade e confianza.

-Non  o/a asustedes nin ameacedes co cole ou co mestre/a.

-Evitade amosar o voso estado de ansiedade, nerviosismo pola entrada na escola.

-Mantede un ambente tranquilo na casa. É normal que os nenos expresen medo e ansiedade por ir ao colexio. Falade cos nenos/as sobre ir ao colexio e sobre o que farán alí. Se tedes fillos, nenos de amigos ou sobriños máis grandes, pedídelles que lles conten algunhas das súas experiencias. Tratade de que estas conversacións sexan informais para que o neno/a non se sinta intimidado ou abrumado.

-Se o neno/a queda chorando, o convinte é deixalo alí, porque co tempo el/a se irá adaptando e comprenderá que esa é a súa misión. Ademais, é unha resposta á ansiedade que está a manexar e canto máis cedo se acostume, menos traumático.

-As nais e pais debedes recibilos con abrazos e bicos. Ademais, debedes preguntar sobre o que fixeron, os amigos que conseguiu...