VISITA DOS ALUMNOS/AS DE EDUCACIÓN INFANTIL AO MUSEO MARÍA JOSÉ JOVE (3 de Decembro 2018)

Os alumnos/as de Educación Infantil realizamos una visita ao Museo María José Jove  para inicialos no proxecto que estamos levando a nivel de centro “Pequenos pintores”.

A Fundación María José Jove ten a súa sede na Coruña. Consta de tres plantas distribuidas en salón de actos, una zona de aulas e espazos multiusos para diferentes actividades orientadas aos nenos e nenas, un área de Administración e oficinas.

No hall recibiunos ademáis das guías, una monumental escultura de Francisco Leiro, na que se retrata a una das persoas que colaborarón na extinción dos incendios que asolaron Galiza no verán 2005-2006. Unha vez no hall, repartímonos en dous grupos e visitamos as instalación gracias a mascota do museo  “ Punto Rojo”.

PRESENTAMOSVOS A "PUNTO ROJO"

Finalizando a visita co conto “Por cuatro esquinitas de nada así como un taller de pintura nunha das súas salas.

(FAI CLICK NA CÁMARA PARA VER A NOSA VISITA)