reutilizamos

CAPITÁN VERDEMÁN

Os pequechos de 6º de infantil deron cun libro superchulo que Tepo e Tepa tiñan no expositor do corredor, "O CAPITÁN VERDEMAN, SUPERHEROE DA RECICLAXE" resultou ser unha historia moi divertida e interesante onde nos fai ver a importancia da reciclaxe. Traballaron o conto e fixeron un cartel para colocar na entrada do cole.

Aquí temos aos nosos superheroes e superheroínas, moi concienciados de conseguir UN MUNDO MELLOR!!!!

ECO-RETO XANEIRO: DIVULGAMOS

E xa en xaneiro, ECO-RETO: DIVULGAMOS!!!!!

Nesta ocasión, os encargados da divulgación foi o alumnado de 6º curso, os cales prepararon varias presentacións adaptadas aos distintos niveis educativos do noso cole. Unha vez feitas, foron a todos os cursos de infantil e primaria para concienciar ao alumnado da importancia da reciclaxe.

Presentaron os novos colectores que imos poñer no patio para os restos orgánicos e así darlle máis uso ao noso composteiro.

Deste xeito traballamos o obxectivo ODS 12, o ODS da reciclaxe e consumo responsable.

REUTILIZAMOS E PINTAMOS

REUTILIZAMOS!!!!!! Como estamos moi concienciados co coidado do noso planeta, aproveitamos os cartóns do mobiliario novo que chegou ao cole para darlle un novo uso: UN LENZO ONDE PODER PINTAR AS NOSAS OBRAS DE ARTEGuiño

NOVO ECO-RETO DECEMBRO: REUTILIZAMOS

E como non, outro ecoreto para decembro: REUTILIZAMOS!!!

Nesta ocasión os pequechos e pequechas do cole utilizaron material de refugallo para crear pequenos ROBOTS e así ter un xoguete súper chulo para xogar.

PEQUENOS GRANDES CREADORES!!!

ECO-RETO DECEMBRO: REUTILIZAMOS

Xa chegou decembro e con el o novo ECO-RETO que nos propón VOZ NATURA: REUTILIZAMOS!!!

Nesta ocasión, os pequechos de 6º de infantil reutilizaron as castañas que non se comeron no magosto para facer estas marabillosas obras de arte.