Día da paz

30 DE XANEIRO, DÍA DA PAZ E A NON VIOLENCIA

No CEIP de Rebordáns chegou a Paz en forma de SUPERHEROES e SUPERHEROÍNAS!!

Ao longo de toda a semana estivemos a descubrir cales eran os nosos SUPERPODERES para construir un mundo mellor. Fomos  os protagonistas dun conto que nos animou a poñelos en práctica e a compartilos cos demáis. E para poñer a búsqueda da paz  en práctica, nada mellor que engalanar o día coa creación dun conflicto simulado e buscar a solución entre tod@s.

Noraboa ao alumnado e ao profesorado que aportastes o mellor de vós para a súa resolución!!

Velaquí unha pequena mostra do vivido!!

30 xaneiro, Día da Paz

O día 30 de xaneiro , todo o alumnado e profesorado do centro celebramos o Día da Paz. Ao  longo da semana ,  realizaronse  actividades  para   atopar " superheroes" que tiveran " superpoderes" para conseguir un mundo mellor. Así se traballaron valores como: xustiza, empatía, amizade, igualdade...

Todos os traballos quedaron expostos nos corredores arredor de Tepo que, cos seus "superpoderes" , mostrounos unha chea de libros relacionados coa Paz.