Normalización Lingüística

O TEU XACOBEO

O pasado mes de novembro representamos á vila de Tui no proxecto "O TEU XACOBEO". A Asociación de Amigos do Camiño Portugués organizou unha serie de actividades que o alumnado de 4º e 5º de E.P. disfrutou motísimo:

En primeiro lugar asistimos a unha charla sobre o Camiño Portugués da man de Tino, que, co seu inseparable sombreiro, mostrounos paraxes, arquitectura, lendas e un sinfín de cousas máis relacionadas co Camiño. Ata vestiu a Aitana de pelegrina!

4-8 novembro. SEMANA DA TRADICIÓN ORAL 2019

Co gallo da Semana da Tradición Oral, o pasado 6 de novembro invitamos a avós e avoas a vir pasar con nós un ratiño. Contáronnos cousas do máis interesante: a que xogos xogaban de cativos, que costumes tiñan, como era o día a día nas súas casas... incluso como facían para desenvolverse sen empregar a cantidade de plásticos aos que estamos acostumados hoxe en día. Foi un día moi especial e ao final, entregámoslles un diploma a cada avó/a para que nos lembren con tanto cariño coma nós a eles. Grazas pola visita!

8 novembro. MAGOSTO 2019

O pasado día 8 de novembro celebramos o Magosto. Pasámolo de medo e comimos unha morea de castañas. Tamén fixemos unha xincana moi divertida no pavillón. Moitas grazas á directiva da ANPA, que trouxo e asou a castañas. Mmmmm... que ricas!

Samaín

Xa chega o Samaín, aquí vos deixamos un avance da exposición que temos polos corredores do cole. Grazas pola vosa colaboración!

Non dubidedes en vir a vela!

Aproveitamos para recordarvos que o xoves, día do ensino, non hai clases. Vémonos o luns 4!

Correlingua 2019 en Ponteareas

Correlingua celebrado en Ponteareas o dia 23 de maio.

Antonio Fraguas Fraguas, DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2019

Antonio Fraguas Fraguas,​( 28 de decembro de 1905- 5 de novembro de 1999), foi un escritor, historiador, antropólogo e etnógrafo ao que se adica este ano o DÍAS DAS LETRAS GALEGAS.

Material didáctico elaborado polos GT do Seminario de Galán para celebrar o Día das Letras Galegas,dedicado este ano a Antonio Fraguas Fraguas.

Materiais lúdicos e didácticos a comunidade educativa de infantil e primaria, dispoñible nesta ligazón: https://academia.gal/primaveradasletras.

A Universidade de Vigo, en colaboración co Seminario Galán, vén de editar unha serie de videos en lingua de signos, dirixidos ao alumnado de infantil e primaria, sobre a vida e obra do autor.
Este material didáctico, interpretado por María Bao e Inmaculada Báez como xestora de produción, está disponible na seguinte ligazón: https://tv.uvigo.es/series/5cd4339c8f42088926c06291

Coñecemos as nosas tradicións

Unha das artesanías máis típicas de Galicia está en Gundivós, na Ribeira Sacra. As súas formas e a súa  color negra son características inconfundibles.
Todas as pezas de Gundivós,  fanse a man nun fermoso edificio do século XVIII, restaurado como centro de interpretación da cerámica en Gundivós ( Lugo), un pobo de moita tradición alfareira.

Celebramos o día de ROSALÍA