Benvida

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

O Entroido enCedeira

O 9 de febreiro os pobos indíxenas invadiron o noso colexio e as rúas do lugar de Cedeira. Había de todo: indios americanos, ticunas, yaguas, sioux, incas, mayas e mesmo inuit. Aquí temos unha mostra do que pasou. Respetounos o tempo e puidemos saír dar o percorrido tradicional polos arredores. Un ano máis o colexio pon a funcionar o seu maxín para facelo o mellor posible.

Grazas a todos e a todas!

ALUMNAS CREADORAS

Hoxe queremos que escoitedes a poesía que leron os alumnos e alumnas de 6º e que escribiu a nosa compañeira Alexandra (tamén de 6º) para enviar ao concurso escolar da ONCE. Unha verdadeira creación poética. Animádevos a participar coas vosas propias poesías.

UN LAZO DOURADO PARA AS NENAS E NENOS DE BICOS DE PAPEL

Hoxe, 15 de febreiro, quixemos solidarizarnos cunha iniciativa que propuxo a asociación Bicos de papel, entidade que axuda na loita contra o cancro infantil. Fixemos un gran lazo de globos dourados co que queremos mostrar o apoio de todos nós aos rapaces e rapazas con cancro.

DÍA DA PAZ

O día 30 de xaneiro celébrase o Día da Paz e nós celebrámolo pedindo a PAZ para todos os pobos do mundo pero, especialmente, para que os pobos indíxenas teñan a paz que merecen.

As xentes INUIT, os pobos indíxenas de América do Norte, os SIOUX, os MAYAS da península do Yucatán, os INCAS de Perú, os TICUNAS e os YAGUAS da selva amazónica, son un exemplo de poboacións aborixes que foron afastadas ou mesmo reducidas nos seus asentamentos de orixe e que continuamente son agredidos no máis profundo dos seus costumes e forma de ser.

¡PAZ PARA OS POBOS INDÍXENAS DO MUNDO!

Papá Noel visitou o colexio de Cedeira

Sabedes que Papá Noel estivo no noso colexio? Pois si, un ano máis veu visitar aos nenos e nenas para agasallalos con regalos que a Anpa do cole pediulles para eles. Aquí tedes un vídeo cos momentos máis chulos.

Esperamos que vos gusten!

Visita de Antonio García Teijeiro

O luns 15 de xaneiro tivemos a satisfacción de recibir no noso colexio a Antonio García Teijeiro, poeta que vén de gañar o Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil co seu libro "Poemar o mar".

O alumnado de 5º e 6º participou nesta charla na que escoitaron de viva voz as motivacións do autor para escribir, os seus comezos, as súas afeccións -ademais da literatura- falou do seu pasado como xogador de balonmán, como profesor etc. e tamén os seus consellos cara á poesía.

Foi unha ocasión estupenda para escoitar a voz dun escritor comprometido coa literatura e co mundo infantil desde fai tantos anos. E como colofón un conselliño: "En cada mesa de noite, en cada andel da habitación dun neno debe haber un libro de poesía". Así, se len cada día un poema, serán 365 poemas... 366 se febreiro ten 29, como ben lle dixo un alumno.Guiño

No Faro da Escola do martes 16 de xaneiro hai unha reportaxe na que sae esta visita ao noso colexio e nela podedes ler un resume da mesma.

O Festival de Nadal en vídeo

Aquí tedes un vídeo do que foi o Festival de Nadal realizado, como cada ano, no Centro Cultural de Cedeira. Un gran día no que celebramos con cadansúa actuación a chegada das festas navideñas.

Todo saiu a pedir de boca, mesmo o chocolate que seguiu ao Festival, proporcionado, como non, pola Anpa do colexio.

GUÍA DE LECTURAS DE NADAL 2017

"A lectura fainos mellores persoas".

Antoine de Saint-Exupéry

Fai clic na imaxe para ver a guía de lecturas.

Concurso de debuxo "Pobos indíxenas"

Para decorar o proxecto deste curso propuxemos un concurso para elixir o debuxo de portada. Houbo moita participación, unha mostra dos "artistas" que nos rodean. Botade unha ollada. Tamén podedes ver o debuxo gañador, que será o logotipo do proxecto.