Benvida

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

LIBROS DE TEXTO 2019/2020: LISTAXES DEFINITIVAS

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-2020

No DOG do día 20 de maio de 2019 pubícase a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

Rematado o prazo de presentación de reclamacións ás listaxes provisionais, publícase as listaxes definitivas.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DE 3º DE PRIMARIA

LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DE 4º DE PRIMARIA

LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DE 5º DE PRIMARIA

LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DE 6º DE PRIMARIA

LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE VALES PARA MERCAR LIBROS DE TEXTO (1º e 2º) E MATERIAL ESCOLAR.

Os vales  poderanse recoller no colexio a partir do 2 de setembro.

SUXESTIÓNS LECTORAS VERÁN 2019

Como todos os anos, a biblioteca fai as súas recomendacións para acompañar o tempo de lecer cun libro.

PERIODO DE ADAPTACIÓN PARA O ALUMNADO DE 4º DE E.I.

Facendo clic no enlace adxunto podedes ver o periodo de adaptación

O ALUMNADO DE 6º PARTICIPA NA FEIRA DE CIENCIA DE REBOREDA COA "PARROQUIA DOMÓTICA"

Este ano recibimos a invitación do Ceip de Reboreda para asistir á II Feira de Ciencia que o centro organiza  e non puidemos dicir que non, así que, preparamos a nosa "Cedeira do-mó-ti-ca"para a viaxe, e alá fomos.

É unha feira moi ben organizada, na que todos e todas, mestres/as, alumnado e familias participan con gran interese e na que se atopan todo tipo de experiencias científicas que fan percibir a realidade desde outra perspectiva. As alumnas e os alumnos participaban na organización e moitos colexios da contorna asistiron para disfrutar dos experimentos.

Foi unha experiencia moi interesante porque puidemos amosar o traballo realizado aos nenos e nenas que se achegaban, así como explicarlles o funcionamento. Tamén nos gustou a sensación de participar como expositores nunha actividade como esta.

Grazas, ceip de Reboreda, por invitarnos e que a Feira siga moito tempo máis.

EDUCACIÓN INFANTIL FAI PRÁCTICAS DE PRIMEIROS AUXILIOS CON PROTECCIÓN CIVIL

Esta mañá recibimos a visita de Protección Civil de Redondela para ensinarnos a actuar ante un caso de emerxencia.

Aprendemos o número de teléfono ao que temos que chamar, o que temos que dicirlle á persoa que nos atenda e como reanimar ao enfermo/a mentres non chega a ambulancia.

Tamén veu un grupo de bombeiros que nos explicaron en que consiste o seu traballo, como funciona o camión e as mangueiras.

Pero o que máis nos gustou de todo foi... SUBIR ENRIBA DO CAMIÓN!

HOMENAXE A XABIER P. DOCAMPO NO ANIVERSARIO DO SEU FALECEMENTO.

Onte, luns 10 de xuño e hoxe, recordamos ao escritor e mestre xabier Docampo lendo algúns dos seus libros.

Na Biblioteca, o alumnado de 6º fixo unha representación do conto: "O home que inventou unha maneira de andar" para o alumnado de Educación Infantil, 1º e 2º.

O ALUMNADO DE 6º VISITA O IES MENDIÑO

Como cada ano, o alumnado de 6º visitou o IES Mendiño, que é o instituto ao que está adscrito o colexio de Cedeira. Xunto a alumnados de outros dous centros, fomos recibidos por alumnas e alumnos que estaban en 1º da ESO e representaron unha peza lida e dramatizada que resultou gañadora do 3º premio de relatos A Reboraina; participamos na visita ás instalacións do centro, compartimos diversos xogos cos outros colexios e o recreo co alumnado do IES; tamén degustamos unha merenda que nos tiñan preparada. Unha mañá moi entretida.

PARTICIPAMOS NO FARO DA ESCOLA

O alumnado do colexio participou na xornada de clausura do Faro da Escola na que se deron os premios correspondentes a esta nova edición. Nesta ocasión recibimos o Premio especial á investigación. Cada alumno/a do colexio recibiu un exemplar do xornal que confeccionamos.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2019: ANTONIO FRAGUAS

O 17 de maio celebramos o Día das Letras Galegas, este ano adicado a Antonio Fraguas Fraguas, un home polifacético de Pontevedra que investigou no patrimonio e foi un defensor da lingua galega.

Os cursos traballaron sobre o autor homenaxeado a través dunha "xincana" que elaboramos con probas de busca e de actividade. Pasárono en grande!

Un grupo de alumnos e alumnas gravaron un programa de radio sobre Antonio Fraguas.

Preme no arquivo de audio para escoitar ao alumnado do colexio.

Mil primaveras máis para a lingua galega!