Benvida

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

25 de novembro: DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Hoxe no colexio quixemos proclamar a nosa oposición á violencia de xénero, por iso fixemos unha chea de actividades relacionadas. O primeiro foi entrar pola porta violeta que canta Rozalén e, entre todos os cursos, constuír dúas flores cheas de mans de colores de todo o alumnado. Nas aulas tamén traballamos sobre este tema, fixemos murais, vídeoforum, cancións, etc.

COLABORAMOS CO BANCO DE ALIMENTOS

O CEIP DE CEDEIRA: UN CENTRO VOLUNTARIO NA RECOLLIDA DE ALIMENTOS.

O xoves 21 de novembro, Pedro, presidente do Banco de alimentos de Vigo, tivo a amabilidade de ofrecernos unha charla na que nos falou do labor que fan no Banco e na que aprendemos moito. En datas posteriores colaboraremos tamén co Banco de alimentos nas tarefas que levan a cabo no seu centro de Lavadores. Oxalá este labor non fose necesario, pero, de ter que facelo, cantas máis mans axuden, mellor.

O alumnado de 6º colaborou na Gran Recollida Solidaria que organiza o Banco de alimentos de Vigo o venres 22 de novembro, en supermercados de Redondela. Esta recollida faise de forma simultánea en toda España e tamén a nivel internacional.

Con esta acción queremos participar na visibilización do voluntariado como motor da sociedade, así como tamén poñer en valor o labor que fan os Bancos de alimentos para axudar ás familias que o necesitan porque non poden atender unha necesidade básica como é a alimentación.

Este curso, o proxecto do colexio chámase "REALIMENTAXE", unindo o tema da alimentación e a reciclaxe, e por iso queremos coñecer máis a fondo a función dos Bancos de alimentos na nosa comunidade.

RECOLLIDA DE ALIMENTOS PARA O SAHARA

Somos un centro solidario e outro ano máis colaboramos coa Asociación de Amigos do Sahara na recollida de alimentos para enviar ás xentes que viven nese territorio do norte de África. As familias colaboraron enviando alimentos non perecedeiros e o alumnado de 6º foi polas aulas reuníndoos.

Grazas a todos e a todas!

MARGA MADERAL CAL: PREMIO ERNESTINA OTERO. "Loitando pola igualdade"

Mestra, feminista, solidaria, titiriteira... Marga Maderal Cal será galardonada a título póstumo co primeiro premio Ernestina Otero "Loitando pola igualdade" que concede o colectivo feminista de Redondela. Será no transcurso dun acto aberto que se celebra este venres 15 de novembre de 2019, ás 20:30 horas no Multiúsos da Xunqueira.

Un premio convocado polo colectivo feminista co gallo de recoñecer a mulleres pioneiras e relevantes do concello de Redondela, así como a entidades, colectivos, asociacións, empresas ou centros educativos que fomenten a igualdade real entre homes e mulleres do municipio.

A muller homenaxeada nesta primeira edición do premio será Marga, de quen se destaca a súa "vida chea de luz e forza feminista, responsable de marcar tantas xeracións de nenas e nenos na súa profesión como mestra", profesión que desenvolveu nos seus últimos anos no colexio de Cedeira.

Estás nos nosos corazóns, Marga!

PROXECTO RÍOS. 2019-2020

O noso centro participa no Plan Proxecta co programa "Proxecto Ríos" en colaboración con Adega.

Imos desenvolver actividades relacionadas co coñecemento dos entorno fluviais (flora e fauna), así como tamén a través da inspección, coidado e manemento dos cursos de auga que nos rodean.

As nosas accións centraranse en ríos da contorna, nos que realizaremos andainas, inspeccións, recollida de residuos que agochan "paraísos baixo o lixo".

Contaremos co apoio de membros da asociación ADEGA, que nos darán charlas e acompañarannos nas andainas e percorridos. Tamén teremos a colaboración de Álvaro Diego Fuentes, xurista especializado en formación ambiental, dereitos humanos e patrimonio etnográfico; que imparte o programa educativo "Muiños e regatos: Paraísos baixo o lixo" Algunhas destas actividades están subvencionadas pola Deputación de Pontevedra (Pontegal).

Desde aquí poderedes seguir o noso traballo e tamén premendo na fotografía da dereita.

Charla "Paraísos baixo o lixo" a cargo de Álvaro co alumnado de 4º.

Samaín 2019 no Ceip de Cedeira

Outro ano máis chegou o Samaín e celebrámolo por todo o alto!

Moito medo houbo polo colexio adiante, todo estaba decorado e adornado con cabazas, caveiras, esqueletes, monstros e demais.

Tampouco faltou o Certame de "Contos á lus do candil", que este ano chega á súa 8ª    edición.

Presentamos o proxecto deste curso... REALIMENTAXE!

Organizamos a presentación do proxecto deste curso que se chama... REALIMENTAXE!

Houbo moita arte neste día: música, cancións, recitados, etc. Todos os cursos participaron co seu gran de area para introducir este tema tan amplo que inclúe a Alimentación e a Reciclaxe.

Ruta polo río Xabriña

Iniciamos unha nova xeira, esta vez polo río Xabriña, na que visitamos tamén o Lagar da Cera e observamos o funcionamento dun muíño tradicional.

Foi un día moi intenso no que vivimos experiencias inesquecibles. Aquí tedes unha selección de momentos...

SEMANA POLO CLIMA

Queremos unirnos á iniciativa que propón o colectivo Teachers For Future Spain sumándose á mobilización polo clima prevista dol 20 ao 27 de setembro, cunha proposta de accións que foron concertadas cos colectivos "Madres por el Clima"e "Families For Future BCN".

Por iso durante esta semana imos realizar varias "microaccións" que nos servirán de reflexión cara ao futuro do planeta.

O futuro do planeta depende de cada un de nós!