Benvida

Vista do colexio

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

25-N DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25/11/2016 11:12
Atlantic/Bermuda

O 25 de novembro é o día sinalado pola ONU coma oo Día Intetrnacional da eliminación da violencia contrta a muller. Con ese motivo, quixemos desde o cole celebralo dunha maneira algo especial. Xa que estamos de cheo metidos no proxecto "Tod@s en Xogo" , elaboramos unha serie de mensaxes para dicir BASTA!!! Á violencia de xénero.

Preparamos os focos, as cámaras, os micros e... Primeira das emisións de CEDEIRA TV, a canle de información do noso cole. O resultado foi o seguinte. Convidámosvos a velo premendo no logo desta entrada ou no situado á esquerda desta páxina web... FACÉDEO VOSA CANLE DE REFERENCIA   Guiño

CHARLA SEGURIDADE NA REDE

21/11/2016 10:00
Atlantic/Bermuda

O pasado 21 de novembro, acercouse ao colexio un inspector de policía, da comisaría de Vigo, experto en delictos informáticos para darnos unha charla aos alumnos de quinto e sexto sobre os perigos da internet. Nela falounos de moitos aspectos de internet nos que debiamos ter moito coidado. Tamén que é importante que nenos e nenas da nosa idade no accederamos a servicios que están pensados para máis maiores.

Démonos conta que hai nenos e nenas que utilizan aplicacións que están orientadas á xente maior e que iso pode ser moi perigoso.

Avisounos dos perigos de aplicacións coma o Whatsapp, Facebook, Instagram, determinados xogos en liña,... e outros que semellan sen importancia pero que teñen a súa amenaza.

Exposición Lago Rivera: "No principio dun mundo"

17/11/2016 10:00
Atlantic/Bermuda

Antonio Lago Rivera (1916-1990) foi un pintor da Coruña do que se cumpren 100 anos do seu nacemento. Con este motivo en Vigo, na Sala de Exposicións de Afundación, do Teatro García Barbón, estase a celebrar unha exposición que percorre gran parte da súa obra.

Os nenos e nenas de 5º e 6º de primaria acudimos a visitala o pasado 17 de novembro e pasámolo xenial!!!. A visita  estaba organizada en dúas partes, nas que participamos alternativamente, unha e outra clase. Nunha parte, se nos facilitaba, por equipos unha serie de pistas coas que tiñamos que buscar certos cadros que respostasen as características dadas. Noutra parte, participamos nun obradoiro, no que debiamos experimentar coa mistura de certas cores.

Rematamos comendo na Praza de Compostela, baixo a vixiancia do Almirante Mendez Nuñez.

MAGOSTO 2016

11/11/2016 09:30
Atlantic/Bermuda

O pasado 11 de novembro celebrouse o Magosto no cole de Cedeira. Mentres os asadores e asadoras facían o seu traballo co lume e as castañas, os demais nenos e nenas do cole participamos en diferentes xogos tradicionais relacionados coa festa. Así, houbo circuítos con castañas na culler, probas de habilidade superando obstáculos con castañas nun prato, o baile da castaña e así moitos máis.

Na hora da merenda corremos cos nosos cucuruchos de papel que semellaban antorchas olímpicas a buscar as saborosas castañas. Velaí algunhas fotos do día.

SAMAÍN NO CEIP DE CEDEIRA

28/10/2016 10:00
Atlantic/Bermuda

O pasado 28 de outubro celebramos o Samaín no CEIP de Cedeira. Algúns nenos e nenas de infantil viñeron disfrazados de diversas personaxes de medo. Tamén os nenos e nenas de sexto, que fixeron o tradicional TRUCO OU TRATO, no cal foron polas clases do cole pedindo algún refrán relacionado coa época do ano. Aos nenos que  sabían algún fóronlle dando caramelos.

Tamén, coma vén sendo habitual no cole, e xa por 4º ano, os rapaces e rapazas de 5º e 6º elaboraron uns contos que leeron na biblioteca aos outros cursos do cole, nun recuncho decorado polo equipo da biblioteca con este fin. OS CONTOS Á LUS DO CANDIL foron un éxito e houbo algunhas creacións do máis orixinal e TERRORÍFICO!!!

Nestes dous vídeos poderedes comprobar que ben se pasou no Samaín de Cedeira.

Saída ó Xabriña

21/10/2016 09:00
21/10/2016 17:00
Atlantic/Bermuda

E xa informados coma estabamos, o día 21 de outubro, 5º e 6º saimos ao Xabriña, a facer un tramo do roteiro PRG-119. Aproveitamos para visitar o Lagar da cera, un conxunto composto por unha cerería tradicional, onde elaboraban candeas de todo tipo e un lagar onde se obtiña a cera precisa para este traballo. Tamén visitamos un muíño restaurado pola Comunidade de Montes de Paraños, no cal moemos un pouco millo e poidemos traer fariña para casa, moida por nós mesmos/as.

E podedes velo aquí. Agardamos que vos guste.

CHARLA DO CLUBE MONTAÑEIROS CELTAS PARA 5º E 6º

En outubro, o alumnado de 5º e 6º fixo unha saída ao entorno do río Xabriña en colaboración co Clube de Montañeiros Celtas .  O día 20, un compoñente desta asociación acercouse ao colexio para falarnos das actividades que fan no Clube, trouxonos material diverso para que viramos, tocaramos e incluso... probaramos.
Aproveitou para darnos unha serie de indicacións para a saída do día seguinte. Aquí deixamos un video-resumo desta charla.

DATA DE PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO DE LIBROS

O vindeiro luns, ao longo da mañá, iremos publicando na web as listaxes definitivas do fondo de libros, cos libros adxudicados a cada neno/a. O martes día 19 poden consultarse no colexio, de 9 a 11 horas.

AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA EDUCACIÓN PRIMARIA

As persoas solicitantes de vales para material poden pasar polo colexio para ver se lles foi concedido e recollelo os vindeiros luns 11 e martes 12 de 9.30 a 12:30 horas. Tamén poden recollelo no mes de setembro.