Benvida

Vista do colexio

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

EXPOSICIÓN: "O PRINCIPIÑO ARREDOR DO MUNDO"

19/09/2017
Atlantic/Bermuda

Inauguramos o curso escolar 2017-2018 recordando ao autor homenaxeado este ano pola Real Academia Galega, Carlos Casares.

Na planta baixa do colexio pódese contemplar unha colección de case cen libros en diferentes linguas e dialectos do mundo, da novela de Saint- Exupéry:  “Le Petit Prince” (O Principiño) que Carlos Casares traduciu ao noso idioma en 1972.

A exposición pódese visitar ata o día 30 de setembro.

Poden visitala a primeira hora e ultima hora da mañá(de 9 a 10h e de 13 a 14 h.), de 15h. a 16h. e os martes pola tarde dende as 15h. ata as 19 horas.

Convídamolos a que aproveiten esta ocasión para visitar e gozar con esta mostra tan particular e única.

Podedes entrar no blog da biblioteca para ter máis información

PROGRAMA DE RADIO DAS LETRAS GALEGAS 2017

Escoitade o programa de radio das Letras Galegas 2017. Este programa está dividido en dúas partes que poderedes escoitar clicando na imaxe.

Agardamos que vos guste!

REVISTA BATEA 2017

Xa temos con nós un novo número da Revista Batea, que este ano está cargado de novidades e de actividades que se realizaron no noso centro con diferentes seccións (creacións literarias, proxectiños, saídas,...) entre as que destacan dúas figuras: Carlos Casares, autor ao que se lle dedica este ano o Día das Letras Galegas, e, Marga Maderal Cal, unha mestra que formou parte deste centro e que deixou unha fonda pegada no alumnado e no profesorado. Agardamos que sexa do voso agrado.

XOGOS POPULARES EN CEDEIRA

O pasada semana do 8 ao 12 de maio, tivemos no colexio un obradoiro de xogos populares  cedidos en préstamo polo Concello do Grove, que resultou moi interesante e no que participou  todo o alumnado. Fixémolo en 5 sesións durante os recreos por 5 zonas nas que rotaron todos os cursos desenvolvendo as súas habilidades nestes xogos tan interesantes.

A participación do alumnado foi moi alta en todas as sesións e resultou moi chamativo comprobar que durante unha semana eran capaces de pasalo moi ben e de esquecerse dos balóns durante unha semana.

Deixamos unha nova reportaxe de Cedeira TV onde nos explican como resultou o desenvolvemento dos xogos e o ben que o pasaron. Agradecer a todo o alumnado a súa participación e aos reporteiros e reporteiras polo seu magnífico traballo.

O CEIP DE CEDEIRA NA TVG

05/05/2017 09:32
Atlantic/Bermuda

O pasado martes 9 de maio, a canle autonómica de televisión de Galicia (TVG) emitiu un programa, sobre as 10:30 da noite, titulado “O MELLOR CHOCO DO MUNDO” no que se fixeron reportaxes de diversos lugares da provincia, e entre eles, Redondela, onde falaron de como capturaban os chocos e tamén fixeron unha reportaxe no CEIP de Cedeira, xa que a nosa mascota da Biblioteca tamén é un choco, “O Choco Tinteiro”. Estiveron falando co director Xosé Luis, con distintos mestres e mestras do centro e co alumnado. Explicáronlle como xurdiu a idea da nosa mascota e o que representa tanto para os mestres e mestras como para o alumnado. Podedes ver o referente ao noso cole a partir do minuto 42:41

IN MEMORIAM

Homenaxe á nosa compañeira e mestra: Marga Maderal Cal.

COÑECENDO AS CARREIRAS DE ORIENTACIÓN

O martes 2 de maio, recibimos a visita do clube AROMÓN – montañeiros de Pontevedra – A Roelo, que organiza e realiza carreiras de orientación, que se vai encargar de organizar unha en Redondela o vindeiro Domingo 7 de maio ás 10:00, polas rúas do centro.

O monitor contounos en qué consistían as carreiras de orientación, que material se precisaba, como interpretar os planos e que elementos hai neles e como identificar os postos de control do percorrido da carreira. Resultou moi interesante e o alumnado amosou bastante interese. Animounos a inscribirse na carreira de iniciación do domingo e a pasar un rato divertido facendo un deporte tan completo coma este.

SAÍDA AO CENTRO DE RECURSOS DA ONCE DE PONTEVEDRA

O departamento de orientación organizou unha visita á fundación ONCE de Pontevedra para que os alumnos tivesen un maior coñecemento das actividades que se realizan nesta fundación.

Antes da saída, fíxose na aula unha charla-coloquio sobre a ONCE para ter en conta as súas ideas e coñecemento sobre esta organización previa á visita.

Xa en Pontevedra, comezouse cunha charla informativa sobre a función da ONCE seguida de varias actividades, nas que os alumnos/as intercambiaron roles de persoas con discapacidade visual e acompañantes guía, escribiron á máquina en braille e pasaron por distintos departamentos nos que se lles explicou como funcionaban os ordenadores e teléfonos móbiles para este tipo de personas, impresións e materiais adaptados,  etc.

Foron actividades moi entretidas e cheas de valores sociais e cívicos nas que os profesionais deste centro tiveron aos alumnos motivados en todo momento acadando un maior coñecemento sobre esta fundación e concienciados sobre esta realidade tan cercana a eles.