Benvida

Benvidos/as á páxina web do CEIP de Cedeira (Redondela)

O alumnado do Ceip de Cedeira entrevista a X.A. Touriñán e Diana Nogueira con Faro da Escola.

Este luns 16 de abril o alumnado de 5º e 6º de Primaria participou nunha entrevista aos coñecid@s X.A. Touriñán e Diana Nogueira da man do Faro da Escola. Asistiron varios colexios da nosa zona e cada colexio fíxolles varias preguntas que el e ela contestaron amablemente. Unha das nosas alumnas, Laura Otero, de 6º, foi escollida para ser "reporteira fotográfica", recibiu moitas indicacións "profesionais" dun periodista do xornal vigués e foi a encargada de gravar os momentos máis salientables da sesión.

Tamén foron dúas alumnas do noso  colexio, Ánxela e Eva, de 5º e 6º respectivamente, as que iniciaron a rolda de preguntas, como así quedou recollido na fotografía principal da reportaxe que aparece no Faro de Vigo de hoxe, martes.

Tedes a continuación un vídeo con algúns momentos desta xornada de actividades periodísticas. Tamén o podedes ver no Faro dixital de hoxe.

VISITA A FARO DE VIGO

O xoves 22 de marzo de 2018, o alumnado de 5º e 6º de EP e o venres 23, o alumnado de 2º/3º/4º do Ceip de Cedeira visitou as instalacións de Faro de Vigo para coñecer "in situ" como se fai un xornal. Con esta visita completamos a nosa participación no Programa "Faro da Escola" e aprendemos de "primeira man" como se fan as noticias, os departamentos que  configuran unha empresa periodística e moitas cousas máis relacionadas co mundo xornalístico. Ao remate da visita, tanto alumnado como mestras e colexio, recibiu cadanseu agasallo. Moitas grazas, Faro!

COLABORACIÓN CON SAVE THE CHILDREN

No ficheiro adxunto podedes ver a  cantidade que recibiu a Fundación Save the Children e que foi recadada coa carreira solidaria.

Charla no Multiusos "A Xunqueira" do antropólogo Frances Bailón Trueba sobre a cutura inuit

Aproveitando a presenza entre nós de Francesc Bailón, propuxemos unha charla no Multiusos, aberta a toda a comunidade educativa e público en xeral para facer visible este pobo indíxena que nos ocupa. A charla estivo moi animada e interesante cunha importante participación do público que fixo que todos e todas o pasaramos moi ben. Grazas ao Concello pola súa colaboración e a Francesc polo seu interese e dispoñibilidade.

VISITA DO ANTROPÓLOGO FRANCESC BAILÓN PARA FALAR DO POBO INUIT

Hoxe visitounos Francesc Bailón, antropólgo catalán especializado no pobo inuit. Deunos unha charla moi interesante e fixemos xogos típicos dos nenos e nenas inuit. Tamén puidemos tocar e ver algúns obxectos propios do mundo do ártico. Tedes a continuación unha pequena mostra do que fixemos.

CONCURSO ESCOLAR ONCE: POR UNHA ESCOLA INCLUSIVA

O alumnado de 6º explica por que quere conseguir unha escola inclusiva, por iso ten algunhas ideas que pon en práctica no noso centro.

RADIO PATIO

Temos aquí a presentación que o alumnado de 6º fixo para participar no concurso escolar da fundación ONCE. Nela xustifican o porque da necesidade de que a escola sexa un lugar de referencia da inclusión.

Nesta ocasión escoitaremos un poema que a alumna de 6º Alexandra Covelo creou para pedir unha escola inclusiva, con motivo da participación no concurso escolar ONCE deste ano. Fixádevos que creatividade nestes versos! Toda unha artista!

A continuación podedes escoitar a entrevista que Mª Jesús, de Radio Redondela, lle fixo a Francesc Bailón, o antropólogo que nos visitou para falarnos do pobo inuit.

O Entroido en Cedeira

O 9 de febreiro os pobos indíxenas invadiron o noso colexio e as rúas do lugar de Cedeira. Había de todo: indios americanos, ticunas, yaguas, sioux, incas, mayas e mesmo inuit. Aquí temos unha mostra do que pasou. Respetounos o tempo e puidemos saír dar o percorrido tradicional polos arredores. Un ano máis o colexio pon a funcionar o seu maxín para facelo o mellor posible.

Grazas a todos e a todas!