HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

O horario de atención ao público é o seguinte:

SECRETARÍA: Os luns de 15:30 a 16:10 e os xoves de 14:05 a 14:45.

XEFATURA: Os xoves de 14:55 a 15:35.

DIRECCIÓN: Os venres de 9:35 a 10:20.

XEFATURA DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN: Os luns de 9:35 a 10:20 e os mércores de 11:55 a 12:45.

CEIP CANOSA-RUS, CORISTANCO

.

Benvidos ao espazo web do CEIP Canosa-Rus de Coristanco.

LOCALIZACIÓN E TELÉFONOS DE CONTACTO

TELÉFONOS DE CONTACTO:

881 880 382 (Xeral)

881 880 380 (Departamento de Orientación)

881 880 383 (Sala de titoría)

881 880 381 (Dirección)

ENQUISAS - EDUCACIÓN MATEMÁTICA NA ETAPA DE EDUCACIÓN PRIMARIA (1º E 2º EP)

A investigación é fundamental para a innovación e para dar unha resposta educativa acorde ás necesidades actuais e reais. Por iso, dende o CEIP Canosa-Rus queremos colaborar co Traballo de Fin de Grao que está a desenvolver Fátima Cambre Lamas, estudante do Grao de Educación Primaria da Universidade da Coruña. O TFG trata sobre a Educación Matemática na etapa de Educación Primaria e para levar a cabo esta investigación está realizando unhas enquisas para os distintos colectivos da comunidade educativa.

A continuación podedes acceder ás enquisas (ANÓNIMAS) que ván destinadas ás familias, ao alumnado e aos docentes. Agradecemos de antemán a colaboración.

ENQUISA DOCENTES

ENQUISA FAMILIAS

Menú de comedor do mes de marzo

Saltamos de país en país e de menú en menú. Que aproveite!

Admisión alumnado. Curso 2024-2025

Estimadas familias: Este mércores, 1 de marzo, empeza o prazo para xestionar o proceso de admisión de alumnado para o curso 2024-2025. Deixamos a información nos documentos adxuntos. O horario da secretaría será o seguinte:

Fóra de este horario non se poderá garantir a asistencia á hora de recoller ou cubrir os formularios.

Semana do MECO

Menú do mes de febreiro

Seguimos rodando país por país, desfrutando dos seus alimentos dende o noso comedor escolar. Que aproveite!

Reserva de praza para o alumnado de 6º Curso de Educación Primaria no centro adscrito (IES Isidro Parga Pondal)

O prazo de presentación de solicitudes é desde o día 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro e diríxese ao alumnado de 6º Curso de Educación Primaria que continuará os estudos no IES Isidro Parga Pondal.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual ou a través da aplicación http:www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Menú do comedor para o mes de xaneiro

Continua a nosa viaxe polo mundo e con el os nosos menus mensuais. Que aproveite!

BOAS FESTAS

Dende o CEIP Canosa Rus desexamos que teñades unhas boas festas.

Menú de novembro

A nosa viaxe xa comezou e o noso menú para o mes de novembro tamén. Que aproveite!

DÍA NON LECTIVO

O vindeiro venres 13 de outubro de 2023 non haberá clases ao estar aprobado como día non lectivo.