CEIP CANOSA-RUS, CORISTANCO

.

Benvidos ao espazo web do CEIP Canosa-Rus de Coristanco.

PROTOCOLO COVID 19 DO COLE

Xuntamos os últimos documentos actualizados para que podades consultalos. Os documentos son os seguintes. Podesdes picar enriba para acceder aos mesmos:

CRITERIOS E PROCEDEMENTO DA SOLICITUDE DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA.

Vense de publicar o venres pasado unha orde cos criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial en centros públicos e concertados no curso 2020/21. A orde pretende dar cobertura das novas necesidades sanitarias derivadas da COVID-19, entre outras, a adquisición de máscaras para o alumnado matriculado nos niveis de ensino obrigatorio e educación especial.

MENÚ DE NOVEMBRO 2020

Aquí deixamos colgado o menú de novembro do noso comedor escolar e unhas indicacións sobre o outono e as castañas. Lembramos que mañá día 2 de novembro, hai colexio, e que o mércores día 11 de novembro temos o festivo local de Coristanco e non hai cole ese día. Un saudiño pata todos/as!

MENÚ ESPECIAL DE OUTONO

Hoxe no cole temos un menú especial do mes de outono e en conmemoración ao Samaín e o Magosto.

Para descubrir este menú tan rico, picade enriba do enlace.

AULA VIRTUAL DO COLE

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade facilita a todos os centros educativos unha Aula Virtual, a través do enderezo: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcanosarus/

Vídeo titorial e guía de uso actualizada para o pago telemático da taxa polo uso do servizo de comedor

Dende o espazo Abalar da Consellería, preséntase aos usuarios do servizo de comedor, un vídeo explicativo de como efectuar o pago telemático da taxa polo uso deste servizo a través do espazoAbalar.

MENÚ DE OUTUBRO

Xuntamos o menú do mes de outubro e a parte de atrás do mesmo. Seguiremos desfrutando do comedor escolar do cole, aínda que con novas normas.

HORARIO DO CEIP CANOSA-RUS E ACLARACIÓNS SOBRE COMO ACTUAR EN CASO DE SINTOMATOLOXÍA COMPATIBLE CA COVID 19.

Este curso, nos meses de outubro a maio,  o horario de saída do centro será diferente aos outros anos, xa que a saída será ás 15:50h TODOS OS DÍAS DA SEMANA.

MENÚ DE SETEMBRO DE 2020

Estamos de volta no comedor escolar, con novas normas, novas quendas, uso de máscara, etc. Será un ano diferente pero esperamos que o noso alumnado desfrute dunha alimentación san e chea de sorpresiñas! Aquí está o menú de setembro!

PRIMEIROS DÍAS DE CLASE E REUNIÓNS INICIAIS COAS FAMILIAS

QUE TEMOS QUE LEVAR AO COLE O PRIMEIRO DÍA DE CLASE?

COMEZO DE CURSO 2020-2021

Aproveitamos para darvos a benvida ao novo curso escolar. Queremos indicarvos os horarios desta semana