You are hereComedor

SOLICITUDE PARA COLABORAR NO COMEDOR NO VINDEIRO CURSO 2020-2021

Xuntamos a solcitude para colaborar no comedor escolar para o vindeiro curso 2020-2021. Os interesados /as podedes cubrir esta solicitude e entregala no colexio o día que vos toque entregar a documentación ou ben enviar esta solicitude debidamente cuberta ao enderezo electrónico do colexio: ceip.canosa.rus@edu.xunta.es, poñendo como asunto: Solicitude para colaborar no comedor. Nome e apelidos do interesado/a.

MENÚ DE FEBREIRO 2020

Xuntamos o menú do mes de febreiro. Este mes contamos con dous menús especiais,o de entroido e o do PDI AMAR O MAR.

MENÚ ESPECIAL DE XANEIRO 2020

Mañá xoves teremos no comedor do cole o menú especial de fin de mes, cun día de adianto, xa que o venres o alumnado de 3º e 4º de EP irán de excursión. No seguinte documento que xuntamos podedes ver o menú especial do mar que sae das vosas receitas das mochilas viaxeiras! Noraboa ás receitas gañadoras e aos demais por participar! Seguide así e lembrade que debemos de coidar a nosa natureza!

MENÚ DE XANEIRO DE 2020

Feliz volta ao cole a tod@s e feliz ano! Xuntamos o menú de xaneiro e unha táboa moi interesante sobre a mellor época de consumo de diferentes peixes. Esperamos que sigades desfrutando moito do noso comedor escolar. Agradecemos a participación nas mochilas viaxeiras coas vosas receitas. Seguiremos facendo menús especiais coas receitas seleccionadas cada fin de mes.

MENÚ DE DECEMBRO 2019

Xuntamos o menú de decembro dende o comedor escolar.

Menú do mes de outubro

Xuntamos menú do mes de outubro. Este ano o curso estará cheo de sabor a mar xa que o novo proxecto documental integrado titúlase: "Amar o mar". Esperamos que disfrutedes moito!

Menú de xuño

Xuntamos o menú especial que tivemos o último día do mes de maio adicado a científica Jane Goodall. Tamén achegamos o menú de xuño e o caderniño de despedida deste curso dende o comedor.

Menú de abril 2019

Adxuntamos o menú de abril con máis información sobre o PDI conCIENCIAte. Esta vez a información ten que ver cun lugar de España. Atrevédevos a investigar!

Menú de marzo

O menú de marzo que podedes ver a continuación ten un texto moi interesante relacionado unha vez máis con noso PDI conCIENCIAte.

Menú de xaneiro

Feliz ano 2019 a toda a comunidade educativa do CEIP Canosa-Rus!

Xa estamos de volta para comezar o segundo trimestre deste curso con moitas ganas . Comezamos colgando o menú de xaneiro e unha explicación moi interesante relacionada co noso PDI conCIENCIAte, esperamos que o disfrutedes moito!

MENÚ DE DECEMBRO E MENÚ DO P.D.I. " conCIENCIAte"

Adxuntamos o menú de decembro e o menú que degustamos o último día do mes de novembro relacionado coa científica Marie Curie. O menú foi un plato típico de Polonia, lugar de onde era esta científica, que foi entre outras cousas, a primera muller en obter un Premio Nobel. Este menú foi un éxito entre o noso alumnado.

Menú de novembro 2018

Adxuntamos o menú do mes de novembro xunto con un texto intersantes sobre o PDI conCIENCIAte ; este texto trata sobre unha das científicas máis famosas de todos os tempos...quen será?

Ademais adxuntamos o menú especial relacionado co PDI que comimos o pasado día 31 de outubro.

Menú outubro 2018

Adxuntamos o menú do mes de outubro e unha introdución ao noso novo PDI ( Proxecto Documental Integrado) que trata sobre científic@s e inventos. Que novos menús de fin de mes teremos este curso?Preparádevos para disfrutar moito aprendendo e degustando menús de novos lugares. Comezamos a aventura!

Menú de setembro 2018

Adxuntamos o menú do mes de setembro e recordamos as normas do comedor. Dende o equipo de cociña desexamos que todos e todas teñades un bo comezo de curso!

Impresos de pago do comedor do mes de xuño

Os impresos de pago do comedor do mes de xuño para os usuarios con importe poderán pasar a reollerse polo centro a partir do día 5 de xullo.  Podedes entregar os xustificantes de pago  no cole ata o día 13 de xullo.

« Xullo 2020 »