MENÚ DE NOVEMBRO 2020

Aquí deixamos colgado o menú de novembro do noso comedor escolar e unhas indicacións sobre o outono e as castañas. Lembramos que mañá día 2 de novembro, hai colexio, e que o mércores día 11 de novembro temos o festivo local de Coristanco e non hai cole ese día. Un saudiño pata todos/as!

MENÚ ESPECIAL DE OUTONO

Hoxe no cole temos un menú especial do mes de outono e en conmemoración ao Samaín e o Magosto.

Para descubrir este menú tan rico, picade enriba do enlace.

Vídeo titorial e guía de uso actualizada para o pago telemático da taxa polo uso do servizo de comedor

Dende o espazo Abalar da Consellería, preséntase aos usuarios do servizo de comedor, un vídeo explicativo de como efectuar o pago telemático da taxa polo uso deste servizo a través do espazoAbalar.

MENÚ DE OUTUBRO

Xuntamos o menú do mes de outubro e a parte de atrás do mesmo. Seguiremos desfrutando do comedor escolar do cole, aínda que con novas normas.

MENÚ DE SETEMBRO DE 2020

Estamos de volta no comedor escolar, con novas normas, novas quendas, uso de máscara, etc. Será un ano diferente pero esperamos que o noso alumnado desfrute dunha alimentación san e chea de sorpresiñas! Aquí está o menú de setembro!

SOLICITUDE PARA COLABORAR NO COMEDOR NO VINDEIRO CURSO 2020-2021

Xuntamos a solcitude para colaborar no comedor escolar para o vindeiro curso 2020-2021. Os interesados /as podedes cubrir esta solicitude e entregala no colexio o día que vos toque entregar a documentación ou ben enviar esta solicitude debidamente cuberta ao enderezo electrónico do colexio: ceip.canosa.rus@edu.xunta.es, poñendo como asunto: Solicitude para colaborar no comedor. Nome e apelidos do interesado/a.

MENÚ DE FEBREIRO 2020

Xuntamos o menú do mes de febreiro. Este mes contamos con dous menús especiais,o de entroido e o do PDI AMAR O MAR.

MENÚ ESPECIAL DE XANEIRO 2020

Mañá xoves teremos no comedor do cole o menú especial de fin de mes, cun día de adianto, xa que o venres o alumnado de 3º e 4º de EP irán de excursión. No seguinte documento que xuntamos podedes ver o menú especial do mar que sae das vosas receitas das mochilas viaxeiras! Noraboa ás receitas gañadoras e aos demais por participar! Seguide así e lembrade que debemos de coidar a nosa natureza!

MENÚ DE XANEIRO DE 2020

Feliz volta ao cole a tod@s e feliz ano! Xuntamos o menú de xaneiro e unha táboa moi interesante sobre a mellor época de consumo de diferentes peixes. Esperamos que sigades desfrutando moito do noso comedor escolar. Agradecemos a participación nas mochilas viaxeiras coas vosas receitas. Seguiremos facendo menús especiais coas receitas seleccionadas cada fin de mes.

MENÚ DE DECEMBRO 2019

Xuntamos o menú de decembro dende o comedor escolar.

Menú do mes de outubro

Xuntamos menú do mes de outubro. Este ano o curso estará cheo de sabor a mar xa que o novo proxecto documental integrado titúlase: "Amar o mar". Esperamos que disfrutedes moito!

Menú de xuño

Xuntamos o menú especial que tivemos o último día do mes de maio adicado a científica Jane Goodall. Tamén achegamos o menú de xuño e o caderniño de despedida deste curso dende o comedor.

Menú de abril 2019

Adxuntamos o menú de abril con máis información sobre o PDI conCIENCIAte. Esta vez a información ten que ver cun lugar de España. Atrevédevos a investigar!

Menú de marzo

O menú de marzo que podedes ver a continuación ten un texto moi interesante relacionado unha vez máis con noso PDI conCIENCIAte.

Menú de xaneiro

Feliz ano 2019 a toda a comunidade educativa do CEIP Canosa-Rus!

Xa estamos de volta para comezar o segundo trimestre deste curso con moitas ganas . Comezamos colgando o menú de xaneiro e unha explicación moi interesante relacionada co noso PDI conCIENCIAte, esperamos que o disfrutedes moito!