Secretaría

A Xunta abre o III macrocuestionario sobre convivencia nas aulas, que se poderá cubrir desde mañá ata o 29 de abril

A Xunta de Galicia lanza hoxe o III macrocuestionario sobre convivencia nas aulas, dirixido a o conxunto da comunidade escolar galega,

ACTIVIDADES DO CONCELLO DE CORISTANCO E A ASOCIACIÓN VIEIRO PARA OS PAIS E NAIS.

Dende o Concello de Coristanco enviáronnos esta información para pais e nais moi interesante:

ACTIVIDADES DO CONCELLO DE CORISTANCO PARA O NOSO ALUMNADO

PRÓRROGA DA VIXENCIA DOS LIBROS DE TEXTO

Á finalización deste curso académico estaba previsto que se producise o cambio nos libros de texto de 4º e 6º de Educación Primaria para o vindeiro curso.

Debido á aprobación da LOMLOE e o posterior desenvolvemento curricular desta (pendente de elaboración), a Xunta de Galicia comunica que este ano prorrogará a vixencia dos libros de texto destes cursos

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

Informámoslles que do 1 ao 22 de marzo do 2021 pode presentarse no centro a solicitude de admisión e a documentación precisa para os alumnos/as que se i

AXUDAS DE ESTUDOS PARA 2º CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL. CONCELLO DE CARBALLO.

Dende o Concello de Carballo veñen de comunicarnos a “Convocatoria de axudas de estudos para alumnado de 2º ciclo de educación infantil”.

FROITA DE TEMPADA NOS RECREOS: DO LUNS 18 ATA O VENRES 29 DE XANEIRO

Un ano máis o noso centro participa no programa FOGGA ( Fondo Galego de Garantía Agraria) de axuda para o subministro de froitas frescas ao alumnado de centros escolares. Participamos neste proxecto con provedores locais.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

O procedemento de admisión de alumnado vese modificado este ano nas datas de reserva de praza para o IES Parga Pondal, centro ao que estamos adscritos.

O prazo de presentar as solicitudes abrenguerá dende o día 11 de xaneiro ata o día 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.

HORARIO DO CEIP CANOSA-RUS A PARTIR DE 8 XANEIRO DO 2021

Durante o primeiro trimestre, trala aprobación tanto polo Claustro de Mestres como polos membros do Consello Escolar, solicitouse á Xefatura Territorial unha modificación de horario excepcional mentres dure a situación da pandemia que estamos a vivir,  para mellorar a seguridade do alumnado no centro educativo.

FESTIVAL DE NADAL E MÁIS SORPRESAS !

O trimestre chega ao seu fin. Un trimestre cheo de novidades, de adaptacións as novas normas e de cambios. Tanto os mestres e mestras como Leoteca estamos moi orgullosos/as do voso traballo. Este ano non puidemos ir a ningún sitio a facer o noso tan querido Festival de Nadal.

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DE PRIMARIA: MÍNIMOS ESIXIBLES

A continuación colgamos os mínimos esixibles  das distintas áreas  de Educación Primaria para superar as mesmas.

FELICITACIÓN DE NADAL

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2020-2021

Adxuntamos o calendario escolar para este curso 2020-2021. Nel xa está marcado o festivo local do Concello de Coristanco que xa tivemos, o 11 de novembro e o día non lectivo elexido polo centro, o 14 de maio de 2021.

Como podedes ver tamén, o luns 7 e martes 8 de decembro non haberá clases por ser a ponde da Constitución.

As clases rematarán o martes 22 de decembro, sende este, o día 22 un día con horario lectivo completo, é dicir, de 9:30h a 15:50h.

PROTOCOLOS COVID

PROTOCOLO COVID 19 DO COLE

Xuntamos os últimos documentos actualizados para que podades consultalos. Os documentos son os seguintes. Podesdes picar enriba para acceder aos mesmos: