PROTOCOLOS COVID

PROTOCOLO COVID 19 DO COLE

Xuntamos os últimos documentos actualizados para que podades consultalos. Os documentos son os seguintes. Podesdes picar enriba para acceder aos mesmos:

CRITERIOS E PROCEDEMENTO DA SOLICITUDE DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA.

Vense de publicar o venres pasado unha orde cos criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial en centros públicos e concertados no curso 2020/21. A orde pretende dar cobertura das novas necesidades sanitarias derivadas da COVID-19, entre outras, a adquisición de máscaras para o alumnado matriculado nos niveis de ensino obrigatorio e educación especial.

PRIMEIROS DÍAS DE CLASE E REUNIÓNS INICIAIS COAS FAMILIAS

QUE TEMOS QUE LEVAR AO COLE O PRIMEIRO DÍA DE CLASE?

COMEZO DE CURSO 2020-2021

Aproveitamos para darvos a benvida ao novo curso escolar. Queremos indicarvos os horarios desta semana

INFORMACIÓN SOBRE A RECOLLIDA DE LIBROS DE TEXTO E REUNIÓNS VARIAS

Estimadas  familias:

AXUDAS PARA O ALUMNADO DO CONCELLO DE CORISTANCO

Remitimos a información que nos achegaron os Servizos Sociais do Concello de Coristanco para o alumnado de Coristanco con respecto a unhas axudas ás que podedes accerder tras ler as bases reguladoras, se as condicións das mesmas volo permiten. Estas axudas NON SON INCOMPATIBLES coas axudas de libros de texto e material da Consellería de Educación

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2020-2021

Xa están  dispoñibles no corcho da entrada  do colexio

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2020-2021

Xa están dispoñibles no corcho da conxersería

LISTAXE DEFINITIVA ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2020-2021 E FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA.

Hoxe publicouse a listaxe definitiva de  alumnado admitido para o vindeiro curso 2020/2021. Ao igual que nas listaxes provisionais, todo o alumnado, tanto de educación infantil  como de primaria, que presentaron solicitude de admisión para o vindeiro curso 2020 / 2021 están admitido nas listaxes definitivas. Se queredes podedes consultar a lestaxe na entrada do colexio.

SOLICITUDE DE TRANSPORTE PARA O CURSO 2020-2021

Xuntamos  a solicitude de Transporte escolar para o vindeiro curso 2020-2021. Todas as familias debedes cubrilas e entragalas no centro, preferentemente nos días establecidos de entrega das solicitudes de comedor escolar, ou ben envialas debidamente cubertas e asinadas ao correo do colexio ceip.canosa.rus@edu.xunta.es, poñendo en asunto: nome e apelidos do alumno/a- Solicitude de transporte.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO 2020-2021.

Bos días:

Xuntamos a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso 2020-2021.

É recomendable que as familias solicitantes das axudas de fondo de libros ( 3º a 6º EP)  e axudas de libros de texto ( 1º e 2º EP) e de material,  non merquedes nada ata ter a resolución definitiva das axudas recibidas.

ENQUISA PARA CUBRIR AS FAMILIAS. PRAZO : XOVES 18 DE XUÑO.

LISTAXE PROVISONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2020-2021

Todo o alumnado, tanto de infantil como de primaria,  que presentaron solictude de admisión para o vindeiro curso 2020-2021 están ADMITIDOS/AS nas listaxes provisonais. As listaxes están colgadas no taboleiro do centro a vosa disposición.

A listaxe definitiva de admitidos/as sairán publicadas antes do 26 de xuño nesta páxina web.

Lembramos que a data de formalización de matrícula é: do 1 ao 10 de xullo de 2020.