LIP DUB DO CEIP CANOSA-RUS

Estimadas familias:

Xa tedes a vosa disposición no blogue de  Leoteca en Rus o resultado das actividades do día de hoxe no cole. Estamos moi orgullosos/as do noso alumnado e da súa tan boa resposta á adaptación á situación actual. GRAZAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP CANOSA-RUS. FELICES DÍAS DE ENTROIDO DE PARTE DE TODO O PROFESORADO! Para ver o vídeo , picade a continuación.

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS: 17 DE MAIO DE 2020!

Ola familias:

Sabedes que día é hoxe? 17 de maio! O día das Letras Galegas! Feliz día a toda a comunidade educativa do CEIP Canosa-Rus.

XVII Concurso Escolar de Teatro Lido "Xosé Manuel Eirís"

Alumnos/as de 2º a 6º de educación primaria do CEIP Canosa-Rus participaron na XVII Concurso Escolar de Teatro lido "Xosé Manuel Eirís". Fixérono todos  moi ben e estamos de noraboa xa que os nenos e nenas de 2º de EP " Teatrús"  chegaron á final na súa categoría coa obra " Buscando superheroes"

Campeonato provincial de xadrez sábado 13 de maio

Seis dos nosos alumnos/as de 3º e 4º de EP forman un equipo de xadrez e gañaron o campeonato intercomarcal de Xogade , polo que mañá , sábado 13 de maio, xogarán no torneo Xogade, o campeonato provincial.

A cita será na Sociedade Liceo recreo de Noia e xogarán con equipos da altura de Rianxo, Ribeira, Santiago e Noia. Moita sorte e a disfrutar moito do torneo!

Exposición itinerante sobre o megalitismo.

Do 20 ao 28 de abril permanecerá no noso centro unha exposición itinerante sobre  o megalitismo ( As  antas da Costa da Morte), realizada por algúns dos membros do Seminario de Estudos Comarcais , de Vimianzo. Algúns destes monumentos , serán visitados polo alumnado de 6º nunha  excursión conxunta co alumnado do CEIP BORMOIO-AGUALADA.

Se estades interesados en visitar esta exposición, podedes facelo  de 13: 00h a 14:00h ,do 20 ao 28 de abril.

Os alumnos/as de 6º de EP disfrutaron coa Primavera en danza

Onte os alumnos/as de 6º de EP tiveron unha visita moi especial, a compañía "Las Tricotouses". Puideron disfrutar dun taller de danza a través das emocións  da man de dúas profesionais desta disciplina. Os nenos e nenas quedaron encantados con esta actividade. Gustaríanos agradecer a esta compañía a súa visita ao noso centro. Para máis información picade na seguinte imaxe.

Próximas charlas para o alumnado, familias e profesorado.

Para o alumnado:

Este xoves 17 de novembro o alumnado de 5º e 6º de educación primaria asistirán a unha charla impartida por dous membros da Garda Civil de Carballo sobre a prevención da violencia de xénero, ás 11:30 h na biblioteca do centro. Estas  charlas están incluídas dentro do Plan Director.

Para o profesorado e as familias:

Artes escénicas para escolares no Concello de Coristanco

Dende o Concello de Coristanco organizaron un mes de artes escénicas para escolares, novembro, no que o nono centro  participará moi gustosamente . Os nosos/as rapaces/as disfrutarán de diferentes obras de teatro na Casa da Cultura do Concello. Este ano os autobuses son postos polo Concello, polo que estas saídas serán totalmente gratuítas. As datas son as seguintes:

Mércores 2 de novembro: 5º e 6º de Educación Infantil, coa obra " O día que chegou unha nube e choveu", ás 10:00h.

Actividades varias neste mes de outubro: Asociación Íntegro e Asociación Vieiro.

O  xoves día 20 de outubro tivemos unha visita no centro para o alumnado de 6º de EP da Asocaión Íntegro coa campaña da prevención da lesión medular. Tres chicos contáronnos a súa experiencia na biblioteca do cole e despois os rapac@s puideron disfrutar con eles do deporte en cadeira de rodas probando a xogar ao baloncesto e a outros deportes. Agradecemos  a participación de Íntegro e de estes chicos no noso centro, foi unha xornada moi enriquecedora e divertida para o noso alumnado.

Museo DinosauRus: Unha viaxe ao pasado.

Onte presentamos no colexio para as familias,  o Museo DinosauRus, coa exposición: Unha viaxe ao pasado. Este traballo foi  o produto final do PDI (Proxecto Documental Integrado) DinosauRus, coordinado dende a Biblioteca Escolar "Leoteca" e que contou coa participación de todo o alumnado do centro e coa colaboración da comunidade educativa. Dende o centro gustaríanos agradecer a asistencia e o interese por parte das familias ante este evento que os nenos/as prepararon con moitísima ilusión ao longo dos últimos meses.

Venres 13 de maio , celebración do día das Letras Galegas no colexio!

O venres 13 de maio celebráronse no centro diferentes actos  para festexar o día das Letras Galegas  e facer o noso pequeno homenaxe  ao autor  Manuel María.

Se picades na seguinte fotografía, accederedes ao blogue da biblioteca escolar

" Leoteca en Rus" e podedes ver as actividades levadas a cabo.

1º semana da foita no CEIP Canosa-Rus: do 2 ao 6 de maio.

PLAN DE CONSUMO DE FROITAS NAS ESCOLAS.

Entroido 2016

Gustaríanos agradecer un ano mais ás familias do CEIP Canosa-Rus a súa participación no Entroido 2016 que tivo lugar no centro o pasado venres 5 de febreiro. Os produtos típicos que degustamos estanan boísimos e as nenas e nenos o disfrutaron moito. Agradecer aos alumnos e alumnas de 6º de EP a súa actuación de Acrosport inspirada nos dinosauros. O bo tempo acompañounos durante toda a xorndana e puidemos saír ao pasarrúas.

Xornada formativa sobre internet e menores: vantaxes, riscos e pautas de actuación.

Estimadas familias:

O vindeiro martes 1 de decembro teremos unha xornada formativa sobre o uso de internet, as súas vantaxes, os seus riscos... en definitiva, aprenderemos unhas pautas básicas de como utilizar os medios tecnolóxicos, tanto o alumnado como as familias. Este tema parécenos moi importante é moi necesario abordalo dende todos os ámbitos , casa e escola.