You are herecontent / A área de Igualdade da Deputación entrega os premios Concepción Arenal ao noso centro, a Ferrol e a Pontedeume .

By admin - Posted on 14 Abril 2016

" Os alumnos de infantil do C.E.I.P. de Canosa-Rus – Coristanco – veñen de recoller o premio “Concepción Arenal” por un proxecto sobre a igualdade de xénero otorgado pola área de Benestar Social, Educación e Políticas da Igualdade de Xénero da Deputación da Coruña. Xunto co de Rus, tamén recibiron o premio o C.E.I.P. Plurilingüe San Xoán de Filgueira de Ferrol en Educación Primaria e o I.E.S. Fraga do Eume, de Pontedeume para Educación Secundaria.

A deputada nacionalista Ánxela Franco, responsábel da área de Benestar Social, Educación e Políticas de Igualdade de Xénero entregou os premios nun acto que tivo lugar no salón de Plenos da Deputación da Coruña no que participaron representantes do profesorado dos centros que elaboraron os proxectos gañadores."( Que pasa na Costa)

Para ler a nova completa, podedes pinchar no seguinte enlace.

Logo Que pasa na Costa

DIARIO DIXITAL DA COSTA DA MORTE

Máis publicacións relacioadas coa nova.Para poder acceder , picade  enriba dos nomes dos xornais.

La Opini&oacuten de A Coru&ntildea

La Diputación premia la igualdad de género                           La Diputación premia la igualdad de género carlos pardellas

Xornal Galicia

La Voz de Galicia

De parte de  todo o equipo de mestras e mestres do CEIP Canosa-Rus, gustaríanos agradecer unha vez máis á Diputación da Coruña o recoñecemente do noso Proxecto "Sementando igualdade no rural" con este premio. Seguiremos traballando nesta liña, xa que consideramos que este é o camiño, aínda que quede moito por percorrer. Grazas ás familias pola vosa colaboración sempre.

« Xullo 2020 »