. sticky icon

Benvidos ao espazo web do CEIP Canosa-Rus de Coristanco.

Visita da conselleira de educación, Carmen Pomar, ao CEIP Canosa-Rus

A conselleira de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen Pomar visitou o noso centro a semana pasada, o martes 18. Aproveitou a visita para interesarse polo noso alumnado, polo funcionamento do centro e pola traxectoria do noso traballo dende a biblioteca escolar.

Podedes ver no seguinte enlace a publicacón da consellería sobre esta visita se picades enriba do titular.

ENTROIDO 2020

Co motivo da conmemoración do Entroido imos realizar no centro diferentes actividades.

Decoración da entrada con sombreiros de papel:

CELEBRANDO A SEMANA DA PAZ EN LEOTECA

A semana pasada conmemoramos o día da paz en Leoteca. Se pinchades na seguinte imaxe poderedes acceder ao blogue da nosa biblio e ver un vídeo sobre esta actividade!

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2020/2021

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2020 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 17 de febreiro, ambos incluídos.

MENÚ DE FEBREIRO 2020

Xuntamos o menú do mes de febreiro. Este mes contamos con dous menús especiais,o de entroido e o do PDI AMAR O MAR.

MENÚ ESPECIAL DE XANEIRO 2020

Mañá xoves teremos no comedor do cole o menú especial de fin de mes, cun día de adianto, xa que o venres o alumnado de 3º e 4º de EP irán de excursión. No seguinte documento que xuntamos podedes ver o menú especial do mar que sae das vosas receitas das mochilas viaxeiras! Noraboa ás receitas gañadoras e aos demais por participar! Seguide así e lembrade que debemos de coidar a nosa natureza!

SEMANA DA FROITA : DO LUNS 13 AO VENRES 24 DE XANEIRO DE 2020

Un ano máis o noso centro participa no programa FOGGA ( Fondo Galego de Garantía Agraria) de axudas para o subministro de froitas frescas ao alumnado de centros escolares. Teremos froitas de tempada nos recreos para todo o alumnado dende hoxe, luns 13 de xaneiro , ata o venres 24 de xaneiro. Durante o mes de xuño volverá a haber 10 días de froita nos recreos.

MENÚ DE XANEIRO DE 2020

Feliz volta ao cole a tod@s e feliz ano! Xuntamos o menú de xaneiro e unha táboa moi interesante sobre a mellor época de consumo de diferentes peixes. Esperamos que sigades desfrutando moito do noso comedor escolar. Agradecemos a participación nas mochilas viaxeiras coas vosas receitas. Seguiremos facendo menús especiais coas receitas seleccionadas cada fin de mes.

MENÚ DE NOVEMBRO 2019

Xuntamos un novo menú cunha moi interesante historia por detrás!

Mínimos esixibles de educación primaria

Xuntamos os mínimos esixibles de cada curso  e área de  educación primaria.

Menú do mes de outubro

Xuntamos menú do mes de outubro. Este ano o curso estará cheo de sabor a mar xa que o novo proxecto documental integrado titúlase: "Amar o mar". Esperamos que disfrutedes moito!

COMEZO DE CURSO 2019-2020

Xa estamos preto de comezar o curso e dende o equipo directivo gustaríanos darvos a benvida e lembrarvos as seguintes datas:

LISTAXES DEFINITIVAS DE FONDO LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2019-2020

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2019-2020

Xa están  dispoñibles no corcho da conxersería as listaxes provisionais da adxudicación de libros de fondo libros de 3º a 6º de Educación Primaria e as listaxes de axudas para adquisición de libros de texto (1º e 2º de EP ) e axudas para adquisión de material ( 1º a 6º de EP).

« Febreiro 2020 »