. sticky icon

Benvidos ao espazo web do CEIP Canosa-Rus de Coristanco.

TAREFAS DE EDUCACIÓN INFANTIL PARA A SEMANA DO 30 DE MARZO AO 3 DE ABRIL

Nos enlaces adxuntos podedes atopar a proposta de actividades de educación infantil para esta semana. No arquivo " Indicacións de educación infantil do 30 de marzo ao 3 de abril" está todo explicado. No seguinte enlace tedes o caderno de actividades.

Moito ánimo e ante calqueda dúbida, podedes  contactar directamente cas titoras  a través do abalarMóbil. contactar chamando aos teléfonos do centro ou escribindo ao correo electrónico do cole .

TAREFAS DE 1º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA A SEMANA DO 30 DE MARZO AO 3 DE ABRIL

Nos enlaces adxuntos podedes atopar a proposta de actividades de 1º a 6º de eduación primaria  para esta semana. 3º A e 3º B están explicados no mesmo documento. Moito ánimo e ante calqueda dúbida, podedes contactar chamando aos teléfonos do centro, escribindo ao correo electrónico do cole ou contactando cos titores/as a través do abalarMóbil.

TAREFAS DE INGLÉS PARA EDUCACIÓN PRIMARIA PARA A SEMANA DO 30 DE MARZO AO 3 DE ABRIL

Nos documentos de inglés relativos a cada curso atoparedes a programación para facer cada día, respectando as sesións semanais que ten cada grupo no seu horario. Ao final do documento, facilítanse as solucións a cada unha das tarefas para que poidades comprobar se o alumno/a as realizou correctamente.

Naqueles casos nos que non sexa viable imprimir a ficha que aparece no documento, o adulto que esté colaborando no desempeño das tarefas, indicaralle ao alumno unha alternativa como, por exemplo facelo nun folio ou coa pantalla (sobre todo en 1º EP).

TAREFAS DE EDUCACIÓN FÍSICA, MÚSICA E RELIXIÓN PARA A SEMANA DO 30 DE MARZO AO 3 DE ABRIL

Nos enlaces adxuntos  atoparedes  a proposta de actividades das áreas  de educación física, música e relixión para esta semana. Moito ánimo e ante calqueda dúbida, podedes contactar chamando aos teléfonos do centro, escribindo ao correo electrónico do cole ou contactar por medio do  abalarMóbil.

Axudas becas comedor do Concello de Carballo.

Esta mensaxe vai dirixida ao alumnado do concello de Carballo que ten bolsas de gratuidade total de comedor escolar,é dicir, que non pagan o comedor. O concello de Carballo, segundo a normativa vixente polo estado de alarma, dará uns cheques de 60 euros por neno e por mes mentres dure a suspensión de comedor escolar.

Nova forma de comunicación entre as familias e o cole: abalarMóvil.

Nos próximos días comezaremos cun novo sistema de comunicación coas familias a través dunha aplicación, que xa teñen moitos centros e que algúns de vós xa tedes descargada : abalarMóvil.

Medidas para facilitar a continuidade do proceso de aprendizaxe do alumnado.

Dende o claustro de mestres/as do CEIP Canosa-Rus queremos comunicarvos as seguintes cuestións:

Sistema de comunicación co centro:

Para poñervos en contacto co equipo directivo ou co profesorado podedes comunicarvos a través dos números de teléfono do centro: 881880382 /881880381 ou ao correo electrónico do centro que é :  ceip.canosa.rus@edu.xunta.es

AMPLIACIÓN DO PRAZO DO PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará unha semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

INFORMACIÓN CORONAVIRUS E SUSPENSIÓN DE CLASES

Como é sabido hoxe comunicou o Presidente da Xunta, o peche dos centros educativos dende o luns 16 de marzo, durante 14 días.  Do mesmo xeito, recomendou que mañá, na medida do posible non enviaran aos alumnos/as ao colexio.

ALUMNADO CON RESERVA DE PRAZA NO IES PARGA PONDAL

Os alumnos/as que solicitaron reserva de praza no IES Isidro Parga Pondal , teñen asignada todos/as unha praza para o vindeiro curso 2020/2021.

Deberán facer a formalización de matrícula no instituto nos prazos establecidos ( do 25 de xuño ao 10 de xullo).

« Abril 2020 »