CEIP CANOSA-RUS, CORISTANCO

.

Benvidos ao espazo web do CEIP Canosa-Rus de Coristanco.

LOCALIZACIÓN E TELÉFONOS DE CONTACTO

TELÉFONOS DE CONTACTO:

881 880 382 / 881 880 381 / 881 880 383 / 661086364

( Este teléfono móbil o podedes usar fóra do horario lectivo para comunicarnos emerxencias relacionadas co COVID)

FROITA DE TEMPADA NOS RECREOS: DO LUNS 18 ATA O VENRES 29 DE XANEIRO

Un ano máis o noso centro participa no programa FOGGA ( Fondo Galego de Garantía Agraria) de axuda para o subministro de froitas frescas ao alumnado de centros escolares. Participamos neste proxecto con provedores locais.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

O procedemento de admisión de alumnado vese modificado este ano nas datas de reserva de praza para o IES Parga Pondal, centro ao que estamos adscritos.

O prazo de presentar as solicitudes abrenguerá dende o día 11 de xaneiro ata o día 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.

PRIMER MENÚ DO 2021: MENÚ DE XANEIRO!

Boas a todas e todos!

Aquí deixamos o primer menú deste ano 2021. Esperemos que sexa un bo comezo e lembrade que debemos de seguir cumprindo as normas tanto no comedor como no resto do recinto escolar e fóra del para que poidamos seguir desfrutando todo@s xunt@s. Ánimo rapazada! O facedes xenial!

HORARIO DO CEIP CANOSA-RUS A PARTIR DE 8 XANEIRO DO 2021

Durante o primeiro trimestre, trala aprobación tanto polo Claustro de Mestres como polos membros do Consello Escolar, solicitouse á Xefatura Territorial unha modificación de horario excepcional mentres dure a situación da pandemia que estamos a vivir,  para mellorar a seguridade do alumnado no centro educativo.

FESTIVAL DE NADAL E MÁIS SORPRESAS !

O trimestre chega ao seu fin. Un trimestre cheo de novidades, de adaptacións as novas normas e de cambios. Tanto os mestres e mestras como Leoteca estamos moi orgullosos/as do voso traballo. Este ano non puidemos ir a ningún sitio a facer o noso tan querido Festival de Nadal.

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DE PRIMARIA: MÍNIMOS ESIXIBLES

A continuación colgamos os mínimos esixibles  das distintas áreas  de Educación Primaria para superar as mesmas.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2020-2021

Adxuntamos o calendario escolar para este curso 2020-2021. Nel xa está marcado o festivo local do Concello de Coristanco que xa tivemos, o 11 de novembro e o día non lectivo elexido polo centro, o 14 de maio de 2021.

Como podedes ver tamén, o luns 7 e martes 8 de decembro non haberá clases por ser a ponde da Constitución.

As clases rematarán o martes 22 de decembro, sende este, o día 22 un día con horario lectivo completo, é dicir, de 9:30h a 15:50h.

MENÚ DE DECEMBRO 2020

Boas a todas e todos:

A continuación tedes o derradeiro menú escolar deste ano 2020. Nesta ocasión tedes unhas recomendacións para que coidemos a nosa alimentación nos días das vacacións de Nadal.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE XOGUETES SOLIDARIOS

Adxuntamos unha circular da ANPA en colaboración co colexio ca temática de "RECOLLIDA DE XOGUETES SOLIDARIOS". Comezará o luns día 30 de novembro e rematará o vindeiro venres 11 de decembro.Para aclarar calquera dúbida poñervos en contacto coa directiva da ANPA ou co colexio.

Animádevos a participar!Moitas gracias!

Premio Especial 25 Aniversario de Ponte nas Ondas

Vense de publicar os premiados no 2º CERTAME DE PODCAST XOSÉ MOSQUERA PÉREZ. Os nosos alumnos/as de 6º de Educación Primaria conseguiron o premio da seguinte categoría:

PROTOCOLO COVID 19 DO COLE

Xuntamos os últimos documentos actualizados para que podades consultalos. Os documentos son os seguintes. Podesdes picar enriba para acceder aos mesmos:

CRITERIOS E PROCEDEMENTO DA SOLICITUDE DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA.

Vense de publicar o venres pasado unha orde cos criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial en centros públicos e concertados no curso 2020/21. A orde pretende dar cobertura das novas necesidades sanitarias derivadas da COVID-19, entre outras, a adquisición de máscaras para o alumnado matriculado nos niveis de ensino obrigatorio e educación especial.