blogue deadmin1

Festival de Nadal 2018

Para rematar o trimestre, celebrouse no Centro o Festival de Nadal. Os nenos e nenas de Educación Infantil o mércores, día 19, e os de Primaria, o xoves día 20. Esperamos que disfrutaran das actuacións.

•  Fotos

Resultado enquisa sobre o horario do Centro

Hoxe día 10 de decembro, realizouse o reconto da enquisa sobre o HORARIO DO CENTRO. O resultado foi o seguinte:

• XORNADA CONTINUA: 340 familias
  • MODIFICACIÓN DE HORARIO: 30 familias
  • HORARIO ACTUAL: 54 familias
  • ENQUISAS EN BLANCO: 2
  • ENQUISAS NULAS: 5

TOTAL DE ENQUISAS RECOLLIDAS: 431

Sobre o total de familias do centro (451 familias), o resultado sería o seguinte:

1. XORNADA CONTINUA: 75,39%
  2. HORARIO ACTUAL: 11,97
  3. CAMBIO DE HORARIO: 6,65%
  4. NULOS: 1,11%
  5. EN BLANCO: 0,44%
  6. ABSTENCIÓN: 4,43%

ELECCIÓN MAIORITARIA: XORNADA ÚNICA

Enquisa sobre o horario do Centro

Hoxe, día 4 de decembro os nenos e nenas levan na mochila unha carta informativa, un sobre e unha enquisa, para que vostedes opinen sobre o horario que consideren mellor para o Centro.

É moi importante que marquen a opción que consideren, é a mellor para vostedes. Unha vez marcada unha única opción, deberán metela no sobre, pechalo e devolvelo mañá día 5 de decembro ao Colexio polo seu fillo/a. Unha enquisa por familia.

A participación é fundamental. A opinión maioritaria de vostedes servirá para plantexar á Consellería unha mellor xornada lectiva para o Centro.

Sexa cal sexa a opción escollida, pedímoslles que participen en dita enquisa!

Resultado da votación do profesorado para o Consello Escolar

Como resultado das votacions de representantes do profesorado para o Consello Escolar, quedan escollidas:

• Marta Mª Nolasco Fraguas.
  • Pablo Raab Cedrón.

Representante da Administración e Servizos para o Consello Escolar

Hoxe, día 28 de novembro celebráronse as votacións do persoal da Administración e Servizos para o Consello Escolar do Centro.

representante escollida foi:

• Ana Tejada Santalices.

Representantes de pais/nais ao Consello Escolar

Hoxe, día 26 de novembro celebráronse as votacións para elixir dous representantes de pais/nais para o Consello Escolar do Centro (renovación parcial 2018).

Proclamáronse os seguintes representantes:

• Gistau Subias, Raúl.
  • Santiago Janeiro, Elvira.

Calendario escolar 2018-19

Eleccións ao Consello Escolar

Recórdase que está aberto o prazo para a presentación de candidaturas a representantes do Consello Escolar do Centro para o profesorado, persoal da administración e servizos e pais/nais do alumnado, dende o xoves día 8 ata o vindeiro 15 de novembro ás 14:00 horas.

Os censos están expostos na Secretaría do Centro. As reclamacións a ditos censos poderanse facer ata o día 19 de novembro en que a Xunta Electoral os elevará a definitivos.

Halloween 2018

Fotos de Halloween e photocall

LIGAZÓN 1

LIGAZÓN 2

Reunións de pais/nais

O primeiro día de curso, mércores día 12 de setembro, haberá as seguintes reunións de pais/nais:

• Ed. Infantil 4 e 5 anos, cada titoría no seu edificio, ás 09:45h.
  • 1º e 2º de Primaria, acudirán ao Salón de Actos, acompañados das familias ás 09:45, para posteriormente acudir a unha reunión cos titores correspondentes.
  • , reunión en cada titoría, ás 09:45 horas.

• 4º, 5º e 6º , as reunións serán no mes de outubro.