logos á dereita

Blogues

Horario de Titorías

As titorías son os martes de 15:00-16:00h.

Se queredes solicitar unha titoría podedes pedir cita ao titor/a persoalmente ou usando a aplicación gratuita abalarMóbil que podedes descargar nos vosos móbiles premendo nos enlaces de abaixo.

Botade un ollo para ver como é a instalación e o rexistro.

Esta aplicación tamén permite consultar cualificacións, recibir avisos e notificacións do centro, xustificar faltas de asistencia, ou pagar as taxas do comedor escolar entre outras funcións. Aquí vos deixamos un vídeo explicativo sobre esta ferramenta.

Tes dúbidas? Pulsa para acceder a unha guía actualizada de uso do abalarMóbil

Guía espazoAbalar

Benvidos á nosa bibioteca

A nosa biblioteca está incluida no Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares (PLAMBE), promovido pola Consellería de Educación, que implica non só a lectura en diferentes soportes, senón tamén a comprensión, utilización e avaliación crítica da información. Dentro deste Plan, somos Biblioteca Inclusiva con diferentes materiais de apoio ás necesidades educativas específicas, e Biblioteca Creativa que emprega a robótica, a imprensión 3D e os obradoiros manipulativos para fomentar, estimular e apoiar a aprendizaxe.

CHARLA SOBRE O COIDADO DOS RÍOS PARA SEXTO

Por xentileza da Confederación Hidrográfica tivemos unha charla para o alumnado de sexto de primaria.

Anxo Moure explicoulles a importancia da defensa e valoración dos ríos como fonte de biodiversidade, así como a necesidade de coidar os ríos para velar pola súa conservación. Ensinoulles tamén os nomes de distintas barcas e seres mitolóxicos relacionados coa auga.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

SAÍDA DE 1º E 2º AO AUDITORIO DE OURENSE

O alumnado de 1º e 2º  acudiu ao Auditorio de Ourense á obra ofrecida por Afundación "Safari", realizada por La Baldufa Companyia de Comediants, na que os animais lles amosaron que, a través das nosas actitudes e comportamentos en positivo, podemos convivir de forma dulce e tranquila, respectando a todo o mundo.

DÍA DA PAZ

SAÍDA DE 5º E 6º A OURENSE

NADAL 2019/20

Aquí tedes as maravillosas actuacións coas que

nos deleitou o noso alumnado nos festivais de Nadal.

Podedes acceder aos vídeos pinchando en cada curso.

FESTIVAIS DE NADAL 2019/20

UCEIRA