Secretaría

CALENDARIO E PRAZOS DAS AXUDAS PARA PARTICIPAR NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR NO CURSO 2023-2024

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES COMÚN E ÚNICO PARA TODAS AS AXUDAS:

DO 20 DE MAIO AO 21 DE XUÑO

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO CURSO 2022-2023:

21 DE XUÑO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

(ALUMNADO DE 3º, 4º,5º E 6º)

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS

30 DE XUÑO DE 2023

RECLAMACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS

DO 30 DE XUÑO AO 4 DE XULLO DE 2023

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS

5 DE XULLO DE 2023

ENTREGA DOS LIBROS AO ALUMNADO

AO COMEZO DO CURSO

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO

(ALUMNADO 1º E 2º)

ENTREGA DE VALES

DO 5 AO 7 DE XULLO

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

(TODO O ALUMNADO DE EDUCACION PRIMARIA)

ENTREGA DE VALES

DO 5 AO 7 DE XULLO

RESTABLECEMENTO DO PROCESO DE ADMISIÓN

No DOG de hoxe mércores 6 de maio no título Disposicións Xerais dentro da RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020. e publícase o “Acordo sobre o restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/21”.

ACLARACIÓN: SOAMENTE PARA ALUMNADO DE NOVO INGRESO

Este acordo queda reflexado no seguinte cadro:

Mes

Datas

Actuacións

Observacións

Maio

11 ao 18

Presentación solicitudes admisión

Firma dos dous proxenitores.

Ata o día 26

Presentación documentación acreditativa dos criterios do baremo

Xuño

Antes do día 9

Publicacións das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido

Reclamacións contra as listaxes provisionais

3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

Ata o día 26

Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido

Xullo

1 ao 10

·         Formalización da matrícula en educación infantil e primaria

·         Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato

Setembro

1 ao 10

Prazo extraordinario. Matrícula en educación secundaria obrigatoria e bacharelato

Solicitudes

Datas

Observacións

Fóra de prazo

Entre 19 de maio e 26 de xuño

Procedemento extraordinario

Entre o 27 de xuño e final de curso 2020/21

IMPORTANTE!!

O HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO SERÁ DE 10:00h A 13:00h PREVIA CITA (telefónica ou por correo electrónico)

Teléfonos do centro: 886111080 / 886111084

Correo electrónico: ceip.balaidos@edu.xunta.es

Daranse citas individuais cada 15 minutos.Prégase puntualidade.

Ao centro acudirá unha soa persoa con guantes e mascarilla.

Cómpre lembrar que a Consellería de Educación pon á disposición das familias unha ferramenta informática, a aplicación ‘admisionalumnado’ (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) que posibilita que os proxenitores cubran a solicitude na aplicación, marquen os criterios do baremo que, chegado o caso, queiran que se lles valoren, e poidan presentala de forma presencial no centro, ou por vía electrónica a través da propia aplicación.

Avaliación diagnóstica e avaliación final de primaria

A Consellería de Educación fixou as datas de celebración da avaliación individualizada de 3º e a final de primaria (de 6º) para os vindeiros días 23 e 24 de maio (3º primaria) e 29 e 30 de maio (6º primaria).

A avaliación individualizada de 3º terá carácter censual e aplicarase a todo o alumnado que no curso 2017-18 estea realizando 3º curso de educación primaria en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia. O vindeiro martes 15 de maio, ás 16:00h, terá lugar unha reunión informativa sobre a avaliación individualizada para as familias do alumnado de 3º de primaria do centro.

A avaliación final terá carácter mostral e unha finalidade diagnóstica. Este ano non se realizará noso centro, pois non foi escollido como mostra.

Nos enlaces seguintes está a normativa que as regula para este curso:

- Avaliación individualizada

- Avaliación final

Recollida historiais académicos do alumnado de 6º Educación Primaria

Recollida de expedientes do alumnado de 6º de Educación Primaria

Lembramos ás familias do alumnado que rematou 6º que teñen que pasar pola Secretaría do centro a recoller os expedientes académicos.