Información Importante Covid

Nesta categoría podedes consultar información importante acerca da situación xenerada polo COVID 19.

NOVAS DIRECTRICES DO USO DA MÁSCARA NOS CENTROS EDUCATIVOS

Novas directrices da Xunta de Galicia sobre o uso da máscara nos centros educativos

Plan de adaptación COVID.

Ao longo do mes de setembro o noso centro realizou todas as accións necesarias para adaptar os protocolos que foi publicando a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria á realidade concreta do noso colexio.

Todas as medidas tomadas ata agora están recollidas na derradeira versión do PLAN DE ADAPTACIÓN COVID (pois están continuamente actualizando a proposta da Consellería), É MOI IMPORTANTE QUE TODOS AS COÑEZAMOS E AS RESPETEMOS.

Este comezo de curso supuxo un gran esforzo para toda a comunidade educativa (alumnado, profesorado, familas, persoal administrativo, de mantemento, de limpeza...) pero entre todos estamos conseguindo levar a cabo o día a día dun xeito responsable e seguro. No arquivos seguintes podedes consultar o plan actualizado así como os anexos, incluíndo tamén o Plan de Continxencia e o Programa de Acollida (a principio de curso).

Pautas de actuación ante sintomatoloxía COVID.

Debido a situación sanitaria que estamos a vivir é moi importante saber como actuar no momento que detectemos na casa que os nosos pequenos e pequenas presentan algún posible síntoma da COVID. Neste imaxe tedes un resumo da información máis importante.

No seguinte arquivo tedes a información un pouco máis detallada.

Volvamos á escola con sentidiño.

No portal educativo da Xunta de Galicia hai publicados unha serie de documentos moi útiles sobre diferentes temas relacionados coa nova situación que estamos a vivir nos centros educativos. Atoparedes información sobre a autoevaluación, a declaración responable, diferentes protocolos para a prevención da transmisión da COVID no centro, no comedor... e moito máis. Non deixedes de consultalos.