Contos con vida

Proxecto Contos Vivos.

O equipo de Dinamización Lingüística do noso centro xunto co equipo de Tecnoloxías de Información e comunicación (TICs) deseñaron o proxecto CONTOS VIVOS composto pola promoción de actividades de creación de contidos relacionados con contos en galego, da nosa biblioteca de centro, en todos os niveis educativos onde o alumnado é o protagonista de esta creación. A idea deste proxecto é que a narración ou lectura de contos non quede ahí, senón que sexan o punto de partida para crear e interaccionar con outros tipos  de recursos que faciliten o desenvolvemento da competencia lingüística en lingua galega.

Feliz Feroz

Coñecedes a historia de Feliz Feroz? Con esta actividade poñeredes a proba cato sabedes deste Conto Vivo.

O cociñeiro Martiño

Aquí temos  novas actividades do proxecto Contos Vivos sobre a historia do Cociñeiro Martiño.

O oso atrapabolboretas

O oso co seu ganapan sempre respetou ás bolboretas, e chegado o momento estas agradecéronllo e axudáronno. Neste xogo creado polo alumnado de 6º de E.I. poderes traballar diferentes palabras relacionadas coa historia.

Xela volveuse vampira.

A mestra Xela volveuse vampira?? Menudo misterio. O alumnado de 4º de EP realizou unha adaptación animada desta historia tan singular.

O lapis de Rosalía

Aquí tedes o xogo relacionado co libro do Lapis de Rosalía

A Eiruguiña comellona

Neste xogo creado polo alumnado de 4 anos poderedes comprobar dun xeito moi divertido como a eiruga, pasa a ser bolboreta facendo un casulo.

O petos de Loreto

A señora Loreto ten un abrigo cheo de petos. Descubre todo o que garda neles xogando a esta actividade creada polo alumnado de 4 anos.

A cebra Camila

Neste xogo creado polo alumnado de 3 anos A cebra Camila perdeu as súas raias, poderas axudarlla a recuperalas?

O soño do Osiño Rosa.

Aquí temos a primeira xogo do proxecto CONTOS VIVOS creado por alumnado de 3 anos do noso centro.