CELEBRAMOS O DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O 25 de novembro conmemórase o Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Para conmemorar esta data @s alumn@s realizaron, entre todos nas súas aulas, un mural no que reflexionamos sobre o que facemos nas seguintes situacións:

"Se me queres..." e "Se me queres, non..."

Para rematar, colocamos todos os nosos murais no corredor principal do colexio, mostrando o noso apoio e loita contra a violencia de xénero.

Aquí deixamos a mostra do traballo realizado:

SAÍDA AO MUSEO LISTE

O mércores 24 de Novembro os nenos e nenas de 4º de Primaria fomos ao Museo Liste a un obradoiro de instrumentos musicais tradicionais.

EMOCIOMARTES

Iniciamos este novo curso escolar 2021-22 coa formación na identificación e xestión emocional co noso alumnado.

Como a situación pandémica permítenos facelo, realizaremos actividades máis vivenciais e gráficas. O traballo será  compartido entre a familia e a escola.

En Educación infantil traballamos a identificación das emocións no xesto, no corpo e en diferentes situacións.

En Educación Primaria, como novidade elaboraremos unha Libreta de Ferramentas Emocionais individual.

Empezamos o traballo co AUTOCOÑECEMENTO: elaboramos o noso DNE (documento Nacional Emocional), a historia do noso nome. e actividades de autoconcepto e cohesión grupal.

Eleccións ao consello escolar 2021.

Na reunión do 2 de novembro a Xunta Electoral acordou o seguinte calendario electoral:

1. A partir do venres 5 de novembro estarán expostos os censos. Poden facerse reclamacións ata o 12 de novembro.

2. Presentación de candidaturas ata o día 15 de novembro, na secretaría do centro.

3. O sorteo público das persoas compoñentes da mesa electoral será o 16 novembro ás 9:00.

4. As votacións celebraranse o martes día 23 de novembro de 9:00 a 10:00 de 13:00 a 14:00 e de 16:00 a 17:00.
Contamos coa participación de todos os membros da comunidade educativa.!!

Festa de Samagostín 2021

Un ano máis o noso cole encheuse de monstruos e seres arrepíantes comendo castañas e bailando ao son da música.

Samagostín 2021

Mañá xoves 28 de outubro celebraremos o noso tradicional Samagostín!!!

Benvidos e benvidas ao curso 21-22!!

Dende o noso centro queremos dar a benvida a todos os membros da comunidade escolar neste primeiro día do curso 2021-2022. Voltamos con moita ilusión, recuperando actividades e abrindo novos espazos. Todo sempre seguindo as medidas marcadas nos diferentes protocolos froito da situación sanitaria que seguimos a vivir.

Por agora, seguiremos facendo entradas e saídas escalonadas, así como reunións e titorias telemáticas.

Para máis información non deixedes de ver este vídeo feito por Laura, a directora do noso centro, onde amplía máis información sobre este tema.

Acto de inauguración da obra de cubrición do patio.

Hoxe foi un día histórico para o noso centro xa que comenzaron as obras de cubrición do noso patio. Abel Caballero, alcalde  Concello de Vigo e Carmela Silva, representante da Deputación de Pontevedra, presidiron o acto de inicio das obras xunto co noso novo Equipo Directivo.

Neste acto enterrouse una cápsula do tempo no que se meteu as portadas dos xornais de hoxe, a acta firmada do acto, o deseño do proxecto e máis obxectos significativos.

Esperamos con impaciencia ver as obras terminadas!!

Fin de curso 2020-2021

Este curso non foi como os demáis, e aínda que non puidemos facer moita cousa, intentamos despedilo como se merece, con actuacións musicais e obras de teatro para intentar animalo un poco!! Temos:

- 3 anos A. Superheroes da pandemia.

- 3 anos B. O Rock Molón

- 4 anos A. Quero ser astronauta.

- 4 anos B. A quen lle importa

- 5 anos A. Imos a primaria

- 5 anos B. Imos a primaria

- 2ºA de E.P. Todos a Reciclar.

- Obra de teatro de 3ºA de E.P.

- Obra de teatro de 3ºB de E.P.

- Interpretación de pezas clásicas por alumnas de 6º:

+ Claudia, Lucía,e Ariadna o coro de Judas Macabeo.

+ Lucía. Concerto en Si menor O Rieding po 35.

+ Ariadna. Rule Britania de Thomas Arne.

+ Claudia. Hunter´s Chorus  C.M. Weber.

+ Claudia e Lucía. Somewhere over the rainbow.

Ademáis destas fantásticas actuacións, tamén fixemos xogos ao aire libre, sempre respetando os grupos estables de convivencia, que foron moi divertidos.

Xubilación de Rogelio.

Este curso 2020 - 2021 foi un curso diferente, pero o que ven será aínda máis xa que non estará Rogelio na porta cada mañana. Despois de moitos anos de traballo no noso centro tócalle o turno de descansar e xubilarse. Botaremos moitísimo en falta o seu sorriso, as súas bromas, os seus espectaculares disfraces e todo o que facía para que o noso colexio funcionase sempre de maravilla.

Nestes vídeos podemos ver unha mostra do que significa Rogelio para o cole Balaídos:

A comunidade educativa no ten palabras para  poder expresar todo o que agradecemos a Rogelio a súa labor durante todos estes anos e botarémoste moitísimo de menos.

Rogelio tamén quiso agradecer todo o agarimo recibido e escribíu esta fermosa carta:

Grazas Rogelio!!