ESCOLA DE FAMILIAS

O xoves día 20 comeza a Escola de Familias, da man da Orientadora de Centro, Isabel.

LISTA DE MATERIAL 4º PRIMARIA

Lista de materiais para as clases de 4º de primaria

LIBROS DE TEXTO 22-23

LISTADO DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-23

Liberando libros polo medio ambiente!

Xa podedes atopar na entrada do colexio o noso punto Bookcrossing, onde intercambiaremos libros. Podedes coller os que queirades e deixar os que xa non utilicedes. Animádevos a participar!

Por uns Recreos Residuos Cero

O noso Centro xa forma parte da rede RECREOS RESIDUOS CERO, un programa da plataforma Teachers for Future Spain, polo que animamos e motivamos ao noso alumnado a que nos seus almorzos e merendas non haxa residuos ou polo menos, o mínimo posible. Podedes acceder a máis información, clicando AQUÍ. Xuntos podemos logralo!

VISITA AOS BOMBEIROS DE VIGO

O alumnado de 2º de Educación Primaria visitou, o 25 de novembro, aos Bombeiros de Vigo.

Alí explicáronnos as características do seu Servizo, recoñecer os riscos básicos cos que podemos atoparnos na nosa vida cotiá; adquirir coñecementos de autoprotección, prevención, seguridade e resposta ante emerxencias; aprender como evitar incendios, que obxetos son os máis perigosos e que facer en caso de incendio; aprender os números de teléfono de emerxencia, etc.

Mostráronnos, tamén, as distintas dependencias do Parque, os materiais que porta un camión...

Queredes ver o ben que o pasamos? Dádelle ao play!

Creando con Hervé Tullet

Na clase de Art estivemos experimentando coa obra de Hervé Tullet, colaborando no proxecto "La exposición ideal" baseado na arte e na estética deste artista.

MAGOSTO NO COLE

Hai uns días celebramos o cole o noso MAGOSTO, un fantástico día de xogos e diversión.

Welcome teacher Linda!

A teacher Linda chegou dende Florida en Estados Unidos para ensinarnos English e moitas cousas sobre a súa cultura! Thank you Linda, nice to meet you!

SAÍDA 3º PRIMARIA A CORREOS

O alumnado de 3º escribiu unha carta aos seus avós ou avoas. Cheos de ilusión, o luns pasado acudiron á oficina de correos máis chegada ao colexio para botar as cartas no buzón.