Charla primeiros auxilios

in

FARMACIA LESTÓN.                                                                                Se precisas información ou queres reservar, clica aquí.

É unha actividade gratuíta.

O CLUBE VIGO RUGBY REGRESA AO COLEXIO

Comeza o segundo trimestre coa visita do clube VIGO RUGBY (https://vigorugby.com/club-vigorugby/) !

Benvidos!

Estarán co alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria, iniciándoos a este deporte a través de dúas sesións semanais por grupo, impartidas polo xogador e técnico (adestrador da Federación Galega de Rugby) DIEGO DOLAN e pola xogadora (exalumna deste colexio) SARA GARCÍA.

GRAZAS!

Iremos compartindo imaxes e minivideos das actividades realizadas, no seguinte enlace ou clicando na seguinte fotografía:

FELICITACIÓN DE NADAL!!

in

O claustro de mestres queren desexarvos unhas Felices Festas con esta postal navideña, facendo hoxemaxe ao noso proxecto documental integrado "Hortus Cultus 3.0"

VÉMONOS O MARTES 8 DE XANEIRO

FESTEXAMOS FIN DE ANO!

in

O 21 de decembro, derradeiro día de clase deste trimestre, celebramos o noso tradicional "Canto por aulas", no que cada curso preparou unha panxoliña e foi polo resto das aulas cantándoa para os seus compañeiros e compañeiras.

Ao rematar e para coller forzas merendamos nas aulas e preparámonos co cotillón para baixar a tomar as uvas todos xuntos!!!

O mellor será que o vexedes por vos mesmos, non agardedes máis!!!

VISITA DOS REIS MAGOS

in

O xoves 20 tivemos unha visita moi especial no colexio, nada máis e nada menos cós Reis Magos!!!

Os máis cativos puideron entregar as súas cartas e contarlles, aos Reis, as súas peticións. A cambio foron agasallados cuns doces.

Queredes ver como foi?

OBRA DE TEATRO "TURRÓN E POLVORÓN CELTÍN"

O alumnado de 4º de Ed. Primaria interpretou a obra de teatro titulada "Turrón e polvorón celtín", na que nos conciencian para levar unha alimentación saudable.

Se non tivestes a sorte de velos en directo, deixamos un vídeo dunha das actuacións.

Dicionario cociña

Traballando  co proxecto HORTUS CULTUS 3.0.

CHEGA O NADAL!

in

Xa está todo preparado para festexar o Nadal no colexio!

Os nenos e nenas de Educación Infantil elaboraron os murais que dan a benvida a esta festividade. Trátase do apalpador cunha árbore chea de palabras en galego relacionadas co Nadal.

A continuación, comezou a estar o colexio, cada día, máis decorado para a súa celebración. Este ano volvemos contar, como sempre, coa colaboración das familias para facer nos corredores unha exposición de personaxes navideños, pero decorados, nin máis nin menos, que con productos do horto. Unhas verdadeiras obras de arte!

Queredes velo? Non perdades o seguinte vídeo:

Pero aquí non remata todo, xa que este ano celebraremos todos xuntos a "Festa de Fin de Ano". Antes, por suposto, faremos o tradicional "Canto por aulas" no que cada curso preporou unha panxoliña. Pero para poder velo teremos que agardar un pouquiño. Estade atentos!!!

Traballo de Valores de 6ºB

Con motivo da celebración do Día Mundial da Alimentación (DMA) o 16 de outubro a Organización das Nacións Unidas para a Alimentación e a Agricultura (FAO) lanza unha campaña de información e concienciación contra a fame no mundo.

Na clase de valores de 6ºB quixemos profundizar sobre este tema e, aproveitando o concurso de carteis “Hambre cero”, investigamos un pouco sobre  sobre os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible propostos pola FAO

O lema deste ano 2018 está adicado ao segundo Obxectivo de Desenvolvemento Sostible (ODS2): Fame Cero, que no so pretende acabar coa fame, senon tamén lograr unha nutrición mellorada e unha agricultura sostible. O resultado deste noso traballo o plasmamos neste cartel.

Nova cita do Taller de escola de pais e nais

O pasado 22 de novembro iniciamos o I Taller da nosa recién creada escola de pais e nais de Balaídos.Fixemos a presentación do programa e falamos do noso papel como adultos na construcción da madurez e autonomía dos nosos fillos.

O vindeiro 19 de decembro continuaremos co II Taller da escola de pais e nais. O tema que traballaremos será: Claves da Comunicación. Cambiamos a data de xoves a mércores por coincidir coa festade Nadal de actividades extraescolares da ANPA.