Aviso importante sobre os números de teléfono.

O novo teléfono do centro para que as familias poidan dar avisos importantes ou facer consultas é o 886111084.

O despacho de orientación tamén ten novo número de teléfono: 886111081.

Xa comeza o curso 2016 - 2017!!

O día 12 de setembro comezará o novo curso 2016 - 2017 e xa temos preparado un mural para dar a benvida a todos os alumnos e alumnas.

LIBROS DE TEXTO DE INGLÉS DE 1º E 2º

Como xa avisamos ao remate do pasado curso escolar, os libros de texto de INGLÉS de 1º e 2º de primaria para o curso 2016/2017 estaban pendentes de aprobación pola Xefatura Territorial de Educación.

Con data do 24 de agosto recíbese a confirmación do cambio aprobado (soamente o referido ao libro de 1º), quedando os libros desta materia para os cursos de 1º e 2º de priomaria do xeito seguinte:

CURSO 1º DE PRIMARIA CURSO 2º DE PRIMARIA
  • Oxford Rooftops 1. Editorial Oxford

Class Book : ISBN 978-0-19-450302-0

Activity book pack: ISBN 978-0-19-450311-2

• STAY COOL 2.ED. Oxford

Class book : 978-0-19-4413138

Activity book: 978-0-19-4412384

No arquivo adxunto podedes ver a lista completa dos libros de texto de primaria

FONDOLIBROS: adxudicacións

No arquivo adxunto está a adxudicación dos libros correspondentes ás solicitudes presentadas.

Importante a ter en conta:

• As listaxes do alumnado están ordeadas por Curso e por orde alfabética.
  • O alumnado beneficiario ten especificado o número de libros que lle corresponden.
  • Soamente hai que mercar aqueles libros nos que se indica "MERCAR", están en cor azul.
  • O resto dos libros darallos o centro, están en cor negro.
  • Tamén nesa listaxe aparece o alumnado excluido.

Lembrade que o reparto de libros faino o programa de fondo libros, o centro non ten que ver na adxudicación dos mesmos.

Para calquera aclaración ou dúbida, dirixídevos ao correo do centro: ceip.balaidos@edu.xunta.es

Libros e reagrupamentos para o curso 2016-2017

Para ver os libros que se empregarán nos distintos niveis o curso 2016 - 2017 pinchar na imaxe.

Os reagrupamentos de alumnos e alumnas para o próximo curso son os seguintes:

- 1º de Educación Primaria.

- 3º de Educación Primaria.

- 5º de Educación Primaria.

Excursións de 3º de primaria

Os alumnos e alumnas de 3º disfrutaron de dúas saídas moi interesantes a central de Vitrasa e a granxa de Bergando.

REUNIÓN INFORMATIVA COS RESPONSABLES DO ALUMNADO DE 4º NIVEL DE EDUCACIÓN INFANTIL ( 3 ANOS )

AVISO ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO MATRICULADO EN 4º NIVEL DE EDUCACIÓN INFANTIL

DO NOVO CURSO 2016/2017

HABERÁ UNHA REUNIÓN INFORMATIVA COAS TITORAS DO ALUMNADO O 29 DE XUÑO ÁS 10:00 HORAS

Balaídos contra o cancro infantil!

in

O día 3 de Xullo realizarase no noso centro unha xornada contra o cancro infantil coa colaboración dun montón de marcas e establecementos onde haberá exhibicións deportivas, xogos, regalos e moitas sorpresas!!

Festa fin de curso!!

Hoxe celebramos a festa de fin de curso! Os alumnos e alumans de infantil disfrutaron dun concerto, unha gran merendola (coas tartas dos que celebran os aniversarios no verán) e uns divertidos xogos de auga!

Podedes descargar as fotos aquí.
Mentres tanto os alumnos de primaria disfrutaron de varios obradoiros ou xogos onde puideron facer pulseiras de abaloiros, brochetas de froita, xogos de auga, sogatira... e logo realizaron festas en cada aula.

Podedes descargar as fotos premendo aquí.