Seccións Bilingües

Plástica en inglés 1º e 2º

In Arts... we can be artists!

E... para rematar o trimestre en Arts, aproveitamos o Día da Muller para traballar unha artista da nosa época: Yayoi Kusama.

Primeiro, a coñecimos e aprendimos que o máis característico da súa obra son os puntos que emprega.

Unha vez aprendido isto, comezamos as nosas obras de arte!

Para iso pintamos unhas flores:

E despois disto... as decoramos con pegatinas en forma de círculos, semellando as obras desta artista!

Pero... ademais diso, traballamos o Easter, e repasamos o vocabulario do corpo para facer estos marabillosos coelliños!

E ata aquí este trimestre en Arts no primeiro ciclo de Educación Primaria.

Que estará por vir o próximo trimestre?

In Arts we do... a lot of crafts!

Este trimestre en Arts no 1º ciclo de Educación Primaria fixemos moitísimas cousas, e sobre todo aprendimos moito!

Para comezar, traballamos un pouco o Winter e con el os seus animais, facendo un oso polar.

Tamén aprendimos o que eran os Snow Flakes (folerpas):

Despois, polo Día da Paz, fixemos un mural coas nosas mans!

Tamén celebramos o Entroido, facendo esta divertida manualidade con palliñas e acuarelas!

Grazas a nosa profe Carol aprendemos un pouco do Día de San Valentín e fixemos unhas postais para darllas ás nosas persoas máis queridas:

E por último (de momento!) traballamos a figura de Rosalía de Castro e aprendemos un pouco sobre a corrente artística do Pop Art! Mirade que ben nos quedou!

E ata aquí por agora... cantas cousas aprendimos e que ben o pasamos!

It's Christmas!

Estas últimas semanas do primeiro trimestre, o alumnado de 1º ciclo estivo traballando en Arts sobre:

1. Frida Kahlo: este trimestre coñecemos a figura desta artista e fixemos un retrato dela con tempera e bastoncillos.

2. Coñecemos máis sobre a cultura da nosa auxiliar de conversa Carol: estivemos aprendendo sobre a festifividade do Thanksgiving e aproveitamos para facer un pavo: coas nosas mans!

3. Creamos postais de Nadal para felicitarlle as festas ás nosas e nosos compañeiros.

4. Fixemos adornos para a árbore de Nadal de Papá Noel!

5. E por último, pero non menos importante... Fixemos en grupo unha árbore de Nadal!

It's autumn!

Estas primeiras semanas nas seccións bilingües do 1º ciclo de Educación Primaria estivemos traballando o outono (autumn).

Primeiro repasamos as cores cun Arco da Vella moi típico desta estación:

Despois repasamos as cores do outono creando unha árbore: coas nosas mans!

E... por último estivemos repasando as partes do corpo con animais de outono e sobre todo do Halloween!

Creamos arañas:

Creamos gatos:

E un monstro ben colorido!

Action painting, creando con Jackson Pollock

Neste curso aprendemos sobre o artista Jackson Pollock e o action painting, polo que puxémonos mans á obra mentres escoitabamos música jazz para realizar os nosos cadros.

Creando con Keith Haring

Estamos coñecendo a figura de Keith Haring e as súas creacións, coas que o artista buscaba por riba de todo "facer a xente feliz" e polas que se fixo mundialmente coñecido. Fixemos as nosas interpretacións co noso corpo, con plastilina e tamén con diversos materiais. Ata elaboramos un sobre reciclado para poder levarnos a nosa arte a casa!

Creando retratos

Tocounos debuxar a un compañeiro ou compañeira de clase, usando diversos materiais. Aproveitamos tamén para practicar as descricións e presentalo a toda a clase!

Creando con Laxeiro

A Escola Municipal de Música de Vigo colabora co Museo Marco, aproveitando a exposición de Laxeiro, poñendo en práctica un experimento pictórico-musical onde o alumnado de 2º de Primaria disfrutou da pintura de Laxeiro e da música dos profesores da Escola Municipal. Aproximáronse dun xeito lúdico, con actividades diferentes, ao concerto que escoitaron e decatáronse dos xeitos de expresión artística compartidas nas dúas disciplinas.

Dende Art quixemos unirnos á actividade e pintamos dous cadros (un en cada clase) escoitando os diferentes instrumentos.

Esperamos que vos guste o resultado!

Easter egg hunt

A nosa profe Linda preparounos unha Easter egg hunt, onde buscamos ovos de Pascua con pistas sobre a natureza! Atopámolos todos!

Art na natureza, creando con Maruja Mallo

Saímos ao xardín a debuxar a natureza coma fixo a artista Maruja Mallo, e tamén fixemos unhas máscaras moi divertidas inspiradas na súa obra.