Avaliación diagnóstica e avaliación final de primaria

A Consellería de Educación fixou as datas de celebración da avaliación individualizada de 3º e a final de primaria (de 6º) para os vindeiros días 23 e 24 de maio (3º primaria) e 29 e 30 de maio (6º primaria).

A avaliación individualizada de 3º terá carácter censual e aplicarase a todo o alumnado que no curso 2017-18 estea realizando 3º curso de educación primaria en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia. O vindeiro martes 15 de maio, ás 16:00h, terá lugar unha reunión informativa sobre a avaliación individualizada para as familias do alumnado de 3º de primaria do centro.

A avaliación final terá carácter mostral e unha finalidade diagnóstica. Este ano non se realizará noso centro, pois non foi escollido como mostra.

Nos enlaces seguintes está a normativa que as regula para este curso:

- Avaliación individualizada

- Avaliación final