NOVAS

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024/25

Aviso: Todo o alumnado que presentou a solicitude para a reserva de praza no IES Johan Carballeira para o curso 2024/2025 está admitido-admitida.

Normativa: Orde do 21 de outubro de 2022 (DOG 8 de novembro de 2022) pola que se desenvolve o Decreto 13/2022 do 3 de febreiro.

1) Do 15 de xaneiro de 2024 ao 5 de febreiro de 2024 é a data de reserva de praza para o Instituto adscrito, que no noso centro é o IES Johan Carballeira.

Para facer a reserva cóntanse con varias posibilidades que son as seguintes:

• Cumprimentar a solicitude de xeito manual e entregala no centro de orixe (CEIP Plurilingüe A Pedra) ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común. Non vos esquezades de asinala.
  • Tamén é valido cubrila na aplicación da Xunta a través da seguinte ligazón https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/, imprimila e entregala no centro educativo de orixe (CEIP Plurilingüe A Pedra) ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común co Código de Solicitude. Non vos esquezades de asinala.
  • A última posibilidade é cubrir a solicitude na aplicación anterior, asinala na SEDE ELECTRÓNICA (necesítase a Chave365 ou certificado dixital) e presentala de forma telemática. Deste xeito non debedes entregar nada no centro educativo de orixe (CEIP Plurilingüe A Pedra).

INFORMACIÓN IMPORTANTE: O alumnado que non reserve praza no cento adscrito no prazo establecido, perderá os seus dereitos sobre a mesma.

O alumnado que teña previsto ir a un centro distinto debe presentar a solicitude nese centro ou a través da aplicación informática, no prazo de admisión de novo alumnado do 1 ao 20 de marzo.

Toda a información nestas ligazóns:

ED330B              PORTAL EDUCATIVO           DOG 19 MAIO

NÚMEROS DE TELÉFONO:

Para contactar co centro poñemos á disposición das familias os seguintes números de teléfono:

SECRETARÍA: 886 15 97 12

CONSERXERÍA: 886 15 97 10