Benvida

foto escola

LISTADO DEFINITIVO DO FONDO DE LIBROS

RECORDAMOS ÀS FAMILIAS QUE OS LIBROS NON CONCEDIDOS NO FONDO SOLIDARIO DEBEN SER MERCADOS

MAIOS 2016

FESTA DOS MAIOS

O pasado mércores 4 de maio fixemos a representación dos maios no patio do colexio. Todos os cursos cantaron as súas coplas arredor do maio e tamén participaron as familias e o profesorado. Foron unhas coplas moi simpáticas e divertidas, e tamén reivindicativas, nas que como todos os anos os deberes, os exames e a LOMCE tiveron o seu protagonismo. Pasámolo moi ben e agradecemos a todos e a todas a súa participación.

Deixamos imaxes do evento e tamén os vídeos das actuacións do alumnado e das familias.

MAIO 6º

MAIO 5º

MAIO 4º B

MAIO 4º A

MAIO 3º

MAIO 2º

MAIO 1º

MAIO 6º INFANTIL

MAIO 5º INFANTIL

MAIO 4º INFANTIL

MAIO FAMILIAS

PREPARACIÓN DOS MAIOS

O pasado martes 3 de maio estivemos preparando os colares de fiuncho, de pampullos e margaridas, de ovos e de limóns e laranxas para adornar o noso maio que se montou pola tarde para estar listo para a representación do día seguinte. Este ano, tamén viñeron as familias a preparar as coplas para cantar o seu maio. Foi un traballo fantástico e quedounos un maio moi vistoso. Grazas a todos e todas pola vosa colaboración.

DÍA DO LIBRO 2016

Este ano, para a celebración do Día do Libro e imos relacionala co escritor Manuel María, a quen se lle dedica o Día das Letras Galegas (17 de maio).

Con tal motivo, queremos realizar unha exposición arredor dunha das obras máis significativas deste escritor "OS SOÑOS NA GAIOLA" E gustaríanos contar coa participación das familias elaborando un libriño, elaborado con diferentes materiais (plástico, goma eva, madeira, cartón, tela,...) todos deberán constar de: portada, contraportada, poema e ilustración.

O poema ten que ser dese libro e podédelo escoller nesta páxina web, no enlace que se adxunta ou na páxina web da Caracola Tola:

Deixamos o enlace aquí.

Deixamos un modelo para que vexades como debe ser o libro.

Grazas pola vosa participación.

DÍA DA MULLER TRABALLADORA (8 DE MARZO DE 2016)

Para traballar o día da muller traballadora, plantexamos varias actividades baixo o título: "Derrubando valos".

• O alumnado de quinto curso realizou unha entrevista a unha nai do colexio. A entrevista trataba sobre a conciliación laboral e familiar e as dificultades e atrancos que atopou no seu traballo. A persoa entrevistada é Sonia Lago (nai do alumno de 5º de educación infantil Yoel Martínez Lago) que traballa na Policía Local de Vigo. Deixamos o audio da entrevista e algunhas imaxes da mesma. Queremos agradecer enormemente a Sonia a súa participación nesta actividade que resultou moi interesante para o alumnado do centro.

ENTREVISTA parte 1

ENTREVISTA parte 2

• Buscando a nosa muller traballadora: O alumnado estivo investigando entre o seu entorno próximo para escoller a unha muller traballadora a quen dedicarlle un traballo pola súa dedicación ao longo de toda unha vida. Saíron preciosos traballos de avoas, bisavoas, nais,... que nos relataron a súa historia e quixeron compartila con nós. Resultou un traballo moi interesante que serviu de reflexión sobre o traballo silencioso e esquecido das mulleres galegas que levaron adiante este país en tempos moi difíciles. Moitas grazas por compartilo con nós. Deixamos unha presentación cos traballos aportados polo alumnado de 5º e 6º

e tamén algúns dos traballos aportados polo alumnado de 4º.

• Dentro das actividades que hai de convivencia entre os centros de Chapela, o alumnado de 6º preparou uns HAIKUS  sobre o día da muller traballadora (sobre a presencia e reivindicación da muller no mundo laboral) que se mostran no IES de Chapela . Fixeron un traballo fantástico. Deixamos a mostra dos seus traballos para que vexades que ben saíron.

• Deixamos o dossier de actividades realizadas nos diferentes niveis.

DOSSIER ACTIVIDADES

A GALICIENCIA DO BERETIÑO: 8º OBXECTIVO

O oitavo reto do Beretiño xa está preparado e nesta ocasión está relacionado coas ciencias do mar. Temos que buscar información sobre cantigas mariñeiras e traelas ao colexio para compartilas cos compañeiros e compañeiras e poder conseguir selar a nosa libreta de ciencias no laboratorio de Galiciencia. Animádevos!

Os oitavos obxectivos que nos propón o Beretiño son os seguintes:

·       CIENCIAS DO MAR(DO 29DE FEBREIRO AO 1 DE ABRIL):

INFANTIL E PRIMARIAPARA DESCUBRIR AS CIENCIAS DO MAR, AS CANTIGAS MARIÑEIRAS DEBERÁS INVESTIGAR.

Clica aquí para ver o cartel.

« Marzo 2017 »