Skip to Content

Reclamacións

A ORDE do 2 de marzo de 2021 (DOG Num. 48 do Xoves, 11 de marzo de 2021) establece o marco lexislativo para as reclamacións sobre as cualificacións finais e as decisións sobre a promoción e obtención do título tanto na educación secundaria obrigatoria como no bacharelato.

Os principais aspectos a ter en conta son:

  • O primeiro paso é solicitar cantas aclaracións se consideren precisas ao profesorado da materia e/ou a persoa titora.

 

  • A reclamación formal só poderá ser sobre a cualificación final dunha materia (unha reclamación distinta para cada materia no caso de ser máis dunha); sobre a decisión de promoción (1º, 2º e 3º ESO e 1º de bacharelato) ou de obtención do título (4º ESO e 2º de bacharelato).

 

  • A reclamación só pode facer referencia á adecuación dos contidos e criterios de avaliación, a adecuación dos procedementos e instrumentos de avaliación e á correcta aplicación dos criterios de cualificación recollidos na correspondente programación didáctica do departamento que imparte a materia. Poderá achegarse calquera consideración que se queira que se teña en conta.

 

  • O prazo para a reclamación formal é de dous días hábiles a partir da publicación das notas dentro do horario de atención do centro de 9:00 a 14:00 e farase ante a Xefatura de Estudos co modelo que se adxunta.

 

  • Unha vez notificada a decisión do departamento, en caso de persistir o desacordo, poderase facer a reclamación ante a Xefatura Territorial nun prazo de dous días hábiles.

 

En 2º de bacharelato, os prazos para a reclamación veñen fixados:

  • Convocatoria ordinaria: 19 e 20 de maio de 2022.
  • Convocatoria extraordinaria: 27 e 28 de xuño de 2022.

 

Calquera dúbida pode consultarse co xefe de estudos. Pode solicitarse unha copia dos documentos aquí recollidos na secretaría do centro.

AdxuntoTamaño
ORDE 2 de marzo de 2021464.2 KB
Modelo solicitude reclamación formal cualificación850.05 KB
Modelo solicitude reclamación ante Xefatura Territorial865.84 KB


page | by Dr. Radut