Encontros Entre-Rías

Estudantes de 4º de ESO do noso instituto e de 2º de FP Básica do CIFP Coroso, de Ribeira, participaron no proxecto Entre-Rías, que tiña como obxectivo favorecer a convivencia entre alumnado de diferentes centros e coñecer candansúa oferta educativa e contorna natural.

1º Encontro (28/03). Tras recibir ao alumnado de Ribeira cunha breve presentación da zona e un almorzo no centro, comezamos o itinerario programado visitando o Castelo de Vimianzo. A continuación, no impoñente Faro do Cabo Vilán, explicáronnos o seu funcionamento e historia, xunto ca dos naufraxios na Costa da Morte. En Camelle, achegámonos ata o lugar onde viviu Man e o seu museo. Rematamos ca visita ao Museo do Encaixe de Camariñas.

2º Encontro (04/04). Desprazámonos ata Ribeira, onde fomos moi ben acollidos. No centro, visitamos os talleres dos ciclos formativos e saboreamos o almorzo elaborado polo alumnado do CM de Industrias Alimentarias. Tras, realizar unha visita guiada ao Miradoiro da Pedra da Ra, onde desfrutamos dunhas vistas espectaculares, e subirmos ata o Castro da Cidá, rematamos cun pequeno roteiro e un relaxado xantar no Parque Natural Complexo dunar de Corrubedo.

Foron dúas xornadas moi enriquecedoras.