Premios Big Challenge

O alumnado participante no concurso The Big Challenge acaba de recibir os seus premios pola participación no pasado mes de abril. Máis dunha trintena de alumnos e alumnas entre 2º e 4º de ESO tomaron parte nas probas de lingua, cultura, historia, deporte ou vocabulario sobre países de lingua inglesa.

Todas as persoas participantes foron agasalladas cun póster, un lapis e un diploma acreditativo do concurso. Ademais, cabe destacar positivamente a Noa Tedín de 2º de ESO que recibiu un certificado por ser a mellor alumna do seu nivel, Jéssica Blanco como mellor alumna participante en 3º de ESO e Helena Ameijeiras e Nerea Santos (ambas de 4º de ESO) por quedar entre as dez mellores da provincia da Coruña e ser as dúas mellores do seu nivel no IESP Pedra da Aguia. Congratulations teens!