Unha viaxe diferente: Luxemburgo e Frankfurt

Entre os días 11 e 15 de febreiro de 2019, os 16 embaixadores júnior do Parlamento Europeo viaxaron por Europa para coñecer institucións comunitarias que normalmente non son obxecto de visita. Deste xeito, desprazáronse ata Luxemburgo para visitar o Tribunal de Xustiza e tamén estiveron en Frankfurt para unha visita guiada ao Banco Central Europeo. A viaxe completouse cun intercambio de ideas con outra escola embaixadora de Luxemburgo, as visitas aos cemiterios alemán e americano da II GM e aos museo e cemiterio xudeus.

Os alumnos gozaron das dúas cidades, viaxaron en diferentes medios de transporte e tiveron tempo libre para nadar e patinar sobre xeo. Ler máis: Adiante Galicia, La Voz de Galicia, Que pasa na Costa, El Correo Gallego, Diario Camariñán,  Avante Toda, EuropaDirect A Coruña