As Escolas embaixadoras empezan forte o curso 2018-19

O curso 2018-19 tamén comezou para os embaixadores júnior do Parlamento Europeo. Este ano son 16 alumnos de 3º da ESO que van ter moito traballo por diante. De momento, están gozando do Programa de inmersión lingüística nos Peares. Cando volvan, participarán nun debate cos eurodeputados galegos sobre o futuro de Europa. E para 2019 queda a parte dura do traballo: preparar para o Día de Europa un simulacro das eleccións europeas que terán lugar posteriormente o 26 de maio. No medio, está prevista a viaxe a Luxemburgo e Frankfurt e, para os embaixadores do ano pasado, a viaxe a Estrasburgo para participar no concurso Euroscola que gañaron o curso pasado.

Máis información: La Voz de Galicia, El Correo Gallego, Que Pasa na Costa, Diario Camariñán