Blogues

Celebración Día das Linguas

O Día das Linguas é unha iniciativa do Consello de Europa para pór en valor a diversidade lingüística da Unión Europea e fomentar a aprendizaxe de distintos idiomas.

Conmemórase o día 26 de setembro e no IES Pedra da Aguia celebrámolo cun recital poético no cal alumnado de todos os cursos leron un fragmento do poema "O neno morto", de Lupe Gómez, nas distintas linguas que falan os nosos alumnos e alumnas.

Galego, castelán, catalán, portugués, árabe, francés, inglés, italiano e éuscaro foron os idiomas que se escoitaron na nosa Biblioteca nun acto artístico e reivindicativo do valor de todas as linguas coma patrimonio da Humanidade.

Premio Anual Otero Pedrayo para Alumnado de ESO e Bacharelato

Otero PedrayoA Fundación Ramón Oero Pedrayo, co apoio da SXPL, convoca o Premio Anual Otero Pedrayo para Alumnado de ESO e Bacharelato, co fin de contribuír ao coñecemento e perpetuar o legado do escritor ourensán. O prazo límite de envío dos traballos, escritos ou audiovisuais, das dúas categorías (individual e de grupo) será o 20 de febreiro.

Consultade as bases

Programación didáctica 2021-2022

Programación didáctica do curso 2021-2022 do Departamento de Matemáticas.

3º e 4º ESO. EXAME SETEMBRO

A proba extraordinaria de setembro para o alumnado de 3º e 4º da ESO será presencial. No caso de que a situación sanitaria non o permita, a proba realizarase na aula virtual o día correspondente ao exame de setembro e nas horas indicadas.

A materia para preparar a proba de Lingua Castelá e Literatura tanto de 3ºESO coma de 4ºESO será a mesma que tivéchedes que preparar de cara ao exame de recuperación do mes de xuño con Silvia

Calquera dúbida, podedes poñervos en contacto conmigo a través do correo liliana_p_p@edu.xunta.es.

Un saúdo.

1º E.S.O.

Todo el alumnado de 1º de la E.S.O., está matriculado en el curso del aula virtual VERANO 2019/2020. Allí tenéis el Boletín de verano, OBLIGATORIO PARA TODOS.

Para aquellos que tengáis problemas, aquí os lo adjunto también.

Un Saludo y Buen Verano.

ACTIVIDADES DE REPASO PARA EL EXAMEN DE RECUPERACIÓN LCL 4º ESO

Hola, chic@s:

En el archivo adjunto tenéis actividades de repaso para preparar el examen de recuperación de LCL de 4º ESO. No son obligatorias pero sí recomendadas para enfrentaros al examen. Si tenéis cualquier duda, podéis escibirme un correo: silviaaldariz@gmail.com

¡¡Mucho ánimo!!