Formación e Orientación Laboral

PROGRAMACIÓNS DE PROBA LIBRE CURSO 2019-2020

PROGRAMACIÓNS ACTUALIZADAS A 17 XULLO 2020

CICLO SUPERIOR DE VITIVINICULTURA:

Formación e Orientación Laboral

Empresa e Iniciativa Emprendedora

ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

CICLO MEDIO ELECTROMECÁNICA:

FOL

CICLO MEDIO ACEITES OLIVA E VIÑOS:

CICLO SUPERIOR VITIVINICULTURA:

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DE FOL E EIE

CURSO 2019/2020

CICLO MEDIO DE ELECTROMECÁNICA

CICLO MEDIO DE ACEITES DE OLIVA E VIÑOS

CICLO SUPERIOR DE VITIVINICULTURA

PROGRAMACIÓNS FOL - EIE

PREVIEL 2018

Dentro das actividades extraescolares do Departamento de Formación e Orientación Laboral, o pasado mércores 11 de abril o alumnado das familias profesionais de Mantemento de Vehículos e Industrias Alimentarias pertencentes aos ciclos de electromecánica, aceites e viños e vitivinicultura e os de formación profesional básica de ámbalas duas familias participaron no Salón de Prevención de Riscos Laborais (Previsel).

Este salón  é un escaparate especializado, onde se presentan os produtos e servizos. Aquí danse citas os expertos do sector co obxectivo de aunar os seus coñecementos e esforzos en materia de prevención.

O alumnado participou nunha charla de Traballo en altura realizada polo ISSGA (Instituto de Seguridade e Saude de Galicia), así como nas excarcelacións e simulacros realizados polos bombeiros.

Taller de Primeiros Auxilios realizado por Cruz Vermella

Dentro das actividades extraescolares do Departamento de Formación e Orientación Laboral, o pasado mércores 11 de abril o alumnado de 1º de FOL participou nunha actividade de Primeiros Auxilios. Dita actividade foi impartida pola Cruz Vermella de Ribadavia e levouse a cabo nas instalación do centro educativo.

O alumnado pude practicar  en bonecos especiais as maniobras de Reanimación Cardio Pulmonar e aprender cómo actuar ante determinadas situación de emerxencia que se poden dar na vida cotiá.