Titorias, Lexislación, ESO, Bacharelato, FPB, Ciclos medios e ciclos superior

Dar ánimos y ser optimista en tiempos de coronavirus

Alumnado de 1º de la ESO se sumó a la iniciativa de escribir cartas a pacientes con coronavirus que se encontraba en una situación de hospitalización. Este material fue elaborado para facilitarles el hecho de cómo ser optimista y dar ánimo a esas personas que se encontraban aisladas en centros hospitalarios.

Para su descarga, pulsar sobre la imagen o en el enlace de abajo.

Actividades ESO

Prueba ESO

Titorías

RECURSOS PARA ORIENTARSE CON INTERNET

Aquí podedes atopar algunhas páxinas web con información sobre:

• Estudios universitarios e de formación profesional en Galicia e fóra de Galicia.
  • Orientación laboral e emprego.

Preme neste ligazón

PÁXINAS WEB  RELACIONADAS  COA   ORIENTACIÓN  ÁS  FAMILIAS

SOBRE O TEMA DO CORONAVIRUS

10 Consellos para as familias en confinamento por coronavirus: (<-- premer na ligazón).  Interésente  páxina na que se dan consellos para as familias en confinamento polo Coronavirus:  rutinas e horarios, coidado e auto coidado, entretementos, metas conxuntas, contactos cos demais, coidado das relacións na familia, axuda, empatía e solidariedade, xestión das emocións  e resiliencia.

Organizarse na casa con estudos, o emprego de pantallas e resolución de conflitos (<-- premer na ligazón) Guía para organizarse cos rapaces na casa, na que expertos dan pautas para establecer horas de estudo, evitar o abuso de pantallas e resolver conflitos.

Tamén  a páxina do Colexio  Oficial  de Psicólogos de Madrid relacionada co brote de Coronavirus ofrece unha ampla información sobre o tema para distintos profesionais e situacións, dos que caben destacar os seguintes enlaces relacionados coa educación e as familias:

• Pautas ás familias de nenos e adolescentes.  (<-- premer na ligazón) Sobre límites, noras e expresión de emocións, tarefas e responsabilidades, hábitos e rutinas, redes sociais e familiares, e situacións especiais.
  • Rosa contra o virus (<--premer na ligazón).  Conto para explicar aos máis pequenos o Coronavirus e outros virus.
  • Preparar a saída do confinamento con menores de 14 anos. (<-- premer na ligazón).  Unha serie de recomendacións sobre como falar cos menores de 14 anos e preparar emocional e psicoloxicamente a saída do confinamento, de xeito que poidan realizarse  estas saídas da maneira máis satisfactoria posible.

Podes descargar todas as ligazóns na seguinte imaxe -->

COMO XESTIONAR A ANSIEDADE

Aquí podes atopar unha guía con estratexias para xestionar a ansiedade. Preme nesta ligazón

COMO ABORDAR AS EMOCIÓNS DURANTE O CONFINAMENTO

Guía para o acompañamento emocional na casa durante o período de confinamento. Preme nesta ligazón

ESPAZO DE AUTOCOIDADO

O Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia vén de crear na rede un “Espazo de Autocoidado”, co obxecto de contribuír a preservar a saúde emocional da comunidade, proporcionando ferramentas e recursos para este fin, dispoñibles na web http://autocoidado.copgalicia.gal

RECURSOS DE AUTOCOIDADO

Introdución e orientacións para iniciarse na práctica do mindfulness como ferramenta útil para o contexto estresante xenrado pola emerxencia sanitaria do COVID-19 do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia.

Breve guía de introdución e orientación para iniciar aos nenos e nenas e adolescentes nas prácticas de mindfulness  do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia.

Elixe a versión Galego Castellano

"ÁNIMO VALIENTES O RIBEIRO"

“ÁNIMO VALIENTES O  RIBEIRO”   é un vídeo-clip  realizado pola  profesora de EPVA e titora Chús Labarta, co seu alumnado de 3º ESO B.

Para ver o vídeo, preme na imaxe.

Ánimo valiente