Relixión Católica

Departamento de Relixión Católica

VISITA Á CATEDRAL DE SANTIAGO E AO PARQUE MULTIAVENTURA DE MARÍN

O departamento de relixión organizou unha saída o 27 de marzo de 2019. Participou o alumnado de 1º e 2º ESO.

OPERACIÓN KILO

Coma todos os anos, nestes días previos ao Nadal, no IES de Monterroso lévase a cabo unha campaña de recollida de alimentos e xoguetes para as familias máis desfavorecidas do concello.

VIAXE A MADRID do alumnado de RELIXIÓN DE 3º A e B

Visita á catedral da Almudena e ao Parque Warner, nunha xornada de convivencia, cultura e diversión.

PARQUE MULTIAVENTURAS DE MARÍN e CATEDRAL DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

O xoves 6 de Abril o alumnado o alumnado da asignatura de Relixión de 1º e 2º da ESO desfrutou dunha xornada de diversión e amizade no Parque Multiaventuras de Marín

VIAXE ZARAGOZA- BARCELONA DEPARTAMENTO RELIXIÓN

Este ano o alumnado de Relixión de 4º ESO, 1º  e 2º de BAC visitou durantes estes días a Basílica do Pilar en Zaragoza e a Sagrada Familia en Barcelona

Excursión a Braga

O vindeiro venres 3 de maio, o alumnado de 1º e 2º de ESO da materia de relixión compartirá vivencias co alumnado doutros centros na excursión que se realizará a Braga en Portugal.

Viaxe a Madrid

Os vindeiros 19 e 20 de abril, o alumnado de 3º ESO da materia de Relixión, viaxará a Madrid para visitar a catedral da Almudena e disfrutar do Parque Warner Bross.

Excursión a Begonte e Lugo

O martes 18 de decembro o alumnado da materia de Relixión realizará unha visita ao belén de Begonte e a catedral de Lugo.

Operación Kilo

Como todos os anos, o profesor Miguel Rico desde o Departamento de Relixión, organiza un Nadal solidario. A Operación Kilo trata de achegar alimentos aos máis necesitados.