Contrato programa- 5 Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia

Mosaicos colocados nas instalacións do IES cono producto final do contrato-programa 2013-2014.

** Martes 20 de maio de 2014. Inauguración na Casa da Cultura de Burela da exposición "A arte que nos rodea" para conmemorar por segundo ano a Semana das Artes Plásticas da Mariña. Trátase dunha iniciativa do departamento de Debuxo do IES Monte Castelo para celebrar a Semana das Artes Plásticas de forma conxunta con outros centros educativos e institucións da Mariña interesadas, mediante a realización de diversos proxectos culturais. Nesta exposición participan os representantes dos centros educativos colaboradores (CEIP Vista Alegre e CEIP Virxe do Carme de Burela) e os artistas locais que dirixiron as actividades e obras expostas.

**Exposición no CENIMA de Foz

Exposición " A arte que nos rodea" no Cenima de Foz do 12 de maio ó 6 de xuño para conmemorar a Semana das Artes plásticas na Mariña.

** 7 marzo 2014- Alumnos do IES Monte Castelo realizaron un mural cando visitaron a Escola de Arte Superior de Deseño Ramón Falcón

Ver a páxina web da Escola Ramón Falcón: http://www.escoladeartelugo.com/es/noticias/493/mural-realizado-por-los-alumnos-del-ies-monte-castelo-de-burela-cuando-visitaron-la-easd-ramon-falcon/

** Mural elaborado con alumnos de educación infantil do CEIP Vista Alegre de Burela dirixidos por profesorado de Artes do instituto.

** Xaneiro 2014- Asínase o contrato-programa entre a Consellería de Cultura, Educación e O.U. e o IES Monte Castelo para o desenvolvemento, o seguimento e a avaliación dun programa dirixido á mellora do éxito escolar durante o curso 2013-2014. O período de vixencia deste contrato corresponde ao curso escolar 2013-2014.

A modalidade elixida é a 5- Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.

EXPOSIC. CASA CULTURA.pdf1.13 MB