« Venres Maio 11, 2018 »
Ven
Start: 11/05/2018 12:06

Preparación de medios de cultivo no laboratorio de Saúde Ambiental, no módulo de Augas de uso e consumo:
-Agar Mc Conkey
- Agar Rosa de Bengala cloranfenicol
-Caldo lactosado

Preparación de medios de cultivo from Eugenia on Vimeo.

Start: 11/05/2018 12:39

Curso de Soporte Vital Básico(SVB) e Desfibrilación semiautomática externa(DESA).
Como todos os anos o alumnado do ciclo superior de Saúde Ambiental, fórmase e obten o título de SVB, gracias ó programa RCP na aula e os seus profesores.
Tamén reciben esta formación o alumnado de Coidados auxiliares de enfermaría.

Curso de Soporte Vital Básico from Eugenia on Vimeo.

Start: 11/05/2018 19:37

A Estación Meteorolóxica do Ies Monte Castelo
Forma parte da rede de estacións metereolóxicas de la AEMET. Localización: 43°39'04.0"N 7°21'26.0"W
Dende 1984 colabora coa central metereolóxica de A Coruña, perfeccionando e ampliando o seu equipo de medición e dende abril de 1984 rexistrando datos diarios.
Podemos recoller datos como a temperatura máxima e mínima ou o volume de auga de chuvia, é dicir, cantos litros de chuvia caeron.

Estación meteorolóxica de Burela from Eugenia on Vimeo.

Start: 11/05/2018 20:12

O captador de pequeno volume serve para recoller mostras de contaminantes que se atopan no aire. Fai pasar o aire a través dun filtro no que se depositan as substancias a analizar, no noso caso partículas de pequeno tamaño que están suspendidas no aire.

Captador de pequeno volume from Eugenia on Vimeo.