Educación física

RECREOS ACTIVOS

Debido á evolución “favorable” da Covid-19 imos empezar a realizar actividades deportivas programadas nos recreos, para todos aqueles/as que o desexen (é algo totalmente voluntario e non serán actividades avaliables). Animámosvos a participar e así renovar un pouco a nosa enerxía,contrarrestando así as horas que pasamos sentados ao longo do día.

Toda a información aquí

PREMIO ÁS BOAS PRÁCTICAS DE INCLUSIÓN EDUCATIVA 2019

Comprácenos Informar que xa é definitivo o Premio ás Boas Prácticas de Educación Inclusiva 2019 ao IES Miguel Ángel Gonxález Estévez do Carril polo proxecto "Marzo sen Fronteiras".
Parabéns aos organizadores Conchi Pérez e Luís Garrigós e ao alumnado e profesorado participante.  Entrega de premios por Carmen Pomar.

Esta iniciativa serás difundida pola Consellería como

"boas prácticas de inclusión educativa", co fin de promover unha escola que compense as desigualdades, na que se axusten as intervencións educativas e a diversidade do alumnado. En definitiva, unha educación que "garanta o estímulo das capacidades de todo o alumnado e contribúa á creación de contornas e culturas inclusivas".

Accede aquí ao documento coa resolución oficial do premio.

SAMAÍN 2019

Os ciclos superiores TSEASD e TSAF levaron a cabo a animación da festa do Samaín deste curso 2019-20. Todo foi unha sorpresa preparada con moito secreto polo alumnado e a súa profesora Marta.

Por unha banda, o alumnado de 1º de TSAF exhuibiu, durante o recreo, unha coreografía de aerobic que representaba o despertar dos zombis do pavillón. Esta actuación tivo unha gran aceptación por parte dos compañeiros e compañeiras do instituto, así como dos profesores e profesoras que se acercaron. Agradecemos a súa participación como espectadores!

Por outra banda, o alumnado de 2º TSEASD montou unha casa do terror na que se representaba aos compoñentes dun circo que, tempos atrás, pechara as súas actuacións por motivos aínda hoxe descoñecidos. Esta actividade dirixiuse ao alumnado de 1º e 2º ESO que puido vivir unha experiencia terroríficamente inolvidable.

CURSO DE INCLUSIÓN SOCIAL

O Centro de Formación do Profesorado (CEFORE) de Pontevedra iniciou o curso Estratexias para unha escola inclusiva e a atención á diversidade. Nel participan o xoves 27 de setembro dous profesores do IES Miguel Ángel González Estévez en calidade de relatores: Conchi Pérez e Luís Garrigós. O seu proxecto Marzo sen Fronteirasque xa recibíu un premio da Unión Europea, é un exemplo práctico de inclusión social de rapaces e rapazas con discapacidades psíquicas. Este é o cartaz co programa deste curso.

MARZO SEN FRONTEIRAS PREMIADO EN BRUXELAS

Hoxe, 24 de novembro de 2017, o noso centro educativo recibíu unha mención especial polo proxecto MARZO SEN FRONTEIRAS, realizado o curso pasado. O premio foi entregado aos autores do proxecto, Concepción Pérez Alonso e Luís Garrigós Villalba, en Bruxelas no transcurso da  European Vocational Skills Week.

Parabéns ao alumnado e ao profesorado do Ciclo Superior e a todos os centros participantes.

(Podes facer clic sobre as imaxes para amplialas)

As imaxes recollen o diploma acreditativo da concesión do mesmo que ven asinado pola Comisaria europea de Emprego, Asuntos Sociais, Habilidades e Mobilidade Laboral, o momento da entrega do premio e aos dous profesores que foron a Bruxelas a recollelo.

Marzo sen fronteiras é un proxecto integrado no que o alumnado do Ciclo Superior de Actividades Físicas e Deportivas ten que configurar  as actividades a realizar todos os mércores do mes de marzo con diferentes colectivos de persoas con discapacidade da comarca do Salnés. Están a cargo non só do deseño e preparación das actividades senón tamén da busca de patrocinadores, do deseño dos cartaces, do catering e da monitorización de cada unha das sesións. É un traballo en grupo moi enriquecedor. A finalidade destas actividades é mellorar a calidade de vida destas persoas por medio dunha actividade física lúdica e estimulante.

Aquí podes ler a nova publicada pola Xunta :

(Preme nas iconas)

1    2

RADIO

RECEPCIÓN NO CONCELLO DE VILAGARCÍA :

Para ver imaxes do Marzo sen Fronteiras premiado podes facer clic nestas ligazóns ou visitar o album de fotos de outros cursos anteriores.

O ALUMNADO DE 1ºESO APRENDE A XOGAR AO GOLF

Sesión de  iniciación ao golf para 1* ESO nas instalacions deportivas do  IES  M. A González Estévez dentro do programa  " GOLF NOS COLEXIOS" da Federacion Española de Golf .

GALERÍA DE FOTOS

(Fai clic nas imaxes para amplialas)

CALENDARIO FÚTBOL-SALA 2015-16

1º, 2º e 3ºESO
DATA EQUIPO 1 EQUIPO 2
16/11 1ºB  Os Mestres ( 2ºA)
19/11 1ºC  2ºB
23/11 1ºB  Rayo Vaticano (3ºB)
26/11 1ºC  3ºCAB
30/11 Os Mestres ( 2ºA)  Rayo Vaticano (3ºB)
3/12 2ºB  3ºCAB
10/12 Os Mestres ( 2ºA)  1ºB
14/12  2ºB  1ºC
17/12  Rayo Vaticano (3ºB)  1ºB
11/1  3ºCAB  1ºC
14/1  Rayo Vaticano (3ºB)  Os Mestres ( 2ºA)
18/1  3ºCAB  2ºB

4ºESO, 1ºBACH, 2ºBACH
DATA EQUIPO 1 EQUIPO 2
17/11  4ºB  F.C. Perturbados (4ºA)
20/11  A canteirasa (2ºBach-A)  Sportium en Bragas (1ºBach-A)
24/11  4ºB  A canteirasa (2ºBach-A)
27/11  F.C. Perturbados (4ºA)  Sportium en Bragas (1ºBach-A)
1/12  4ºB  Sportium en Bragas (1ºBach-A)
4/12  F.C. Perturbados (4ºA)  A canteirasa (2ºBach-A)
11/12  F.C. Perturbados (4ºA)  4ºB
15/12  Sportium en Bragas (1ºBach-A)

A canteirasa(2ºBach-A)

12/1  A canteirasa (2ºBach-A)  4ºB
15/1  Sportium en Bragas (1ºBach-A)  F.C. Perturbados (4ºA)
19/1  Sportium en Bragas (1ºBach-A)  4ºB
21/1  A canteirasa (2ºBach-A)  F.C. Perturbados (4ºA)

O ALUMNADO DE CARRIL ASISTE AO MUNDIAL DE PADEL

O xoves, 15 de outubro, un grupo de 133 alumnos e alumnas de TSAAFD, 4º ESO e 1º Bacharelato do noso centro educativo puido asistir ao torneo de padel “World Padel Tour” nas instalacións de Fexdega.

Para agrandar as imaxes fai clic nelas.