SAMAÍN 2019

Os ciclos superiores TSEASD e TSAF levaron a cabo a animación da festa do Samaín deste curso 2019-20. Todo foi unha sorpresa preparada con moito secreto polo alumnado e a súa profesora Marta.

Por unha banda, o alumnado de 1º de TSAF exhuibiu, durante o recreo, unha coreografía de aerobic que representaba o despertar dos zombis do pavillón. Esta actuación tivo unha gran aceptación por parte dos compañeiros e compañeiras do instituto, así como dos profesores e profesoras que se acercaron. Agradecemos a súa participación como espectadores!

Por outra banda, o alumnado de 2º TSEASD montou unha casa do terror na que se representaba aos compoñentes dun circo que, tempos atrás, pechara as súas actuacións por motivos aínda hoxe descoñecidos. Esta actividade dirixiuse ao alumnado de 1º e 2º ESO que puido vivir unha experiencia terroríficamente inolvidable.