2º Curso

CLASES SEN FUME

Pulse aquí para ver imaxes

É  un programa educativo para a prevención do tabaquismo, dirixido a escolares de 1º e 2º da ESO, con alumnado de idade na que se dan os primeiros contactos co tabaco, tendo ás comunidades educativas como instrumento indispensable para a execución do proxecto.
Baséase no compromiso individual e colectivo (de toda a aula) de non fumar durante alomenos 6 meses, reforza o carácter voluntario da decisión de non fumar, facilita a presión de grupo positiva xerada pola complicidade dun grupo de adolescentes e unha persoa adulta (titor/a), e reforza a confianza nun mesmo e nos demais, ao tempo que utiliza a recompensa-premio como incentivo.

Realización de accións preventivas sobre o tabaquismo, tendo como vehículo un formato lúdico.

As actividades que se desenvolveron foron as do programa:

1. ESLOGANS
  2. ACTIVIDADE CREATIVAS (vídeos)