Conmemoración do 8M

Con motivo da conmemoración do 8M, todo o alumnado do centro participou o martes 7 de marzo en diversas iniciativas para reivindicar os dereitos das mulleres. Durante os recreos, tanto da mañá como da tarde, realizouse un mural colectivo, repartíronse pulseiras violetas e escoitamos música feminista. Grazas á Brigada Violeta por coordinar todas estas accións aínda tan necesarias para loitar por un mundo xusto e igualitario.

Así mesmo, o alumnado de 1º de APSD e 1º de Dietética asistiu o xoves 9 de marzo á obra de teatro "Tabú", de Carmen Conde, á que nos convidou o Concello de Redondela como parte da programación do consistorio polo 8M. A obra nace dun traballo de investigación da autora arredor dos testesmuños de mulleres de entre 70 e 95 anos para sacar das tebras as súas vivencias máis íntimas, poñendo de manifesto a importancia de lembrar o pasado a través das voces das mulleres que nos precederon para reconstruír a nosa identidade e romper tabús. Todo isto, acompañado da música ao vivo de Su Garrido.