Bolsas e axudas

Novo cheque para material escolar

A partir de hoxe estarán dispoñibles en Conserxería os novos cheques para material escolar (25 €).

Deberá recollelos a mesma persoa que SOLICITOU a axuda para material escolar no seu momento. En caso de non poder asistir, outra persoa poderá recollelo por medio dunha autorización firmada.

Bolsas de estudos 2023-24

O prazo de presentación de solicitudes de bolsas de estudos destinadas a persoas que se matriculan en Bacharelato, Formación Profesional (Básica, Ciclos Medios e Superiores) e Universidade (Grao e Mestrado) no curso 2023-24 abriu o 27 de marzo e remata o 17 de maio.

É importante que o alumnado pida a bolsa neste prazo aínda que non saiba o que vai estudar nin onde, nin se vai seguir estudando, xa que, doutro xeito, non a poderá solicitar para o curso 2023/24. Os datos académicos son provisionais.

Máis información nesta ligazón.

Bolsas e Axudas