IBÁÑEZ CABARÉ. TEATRO DAS MANIOTAS.

Cuando las familias nos entregan a sus hijos para para su formación nos hacen custodios de su confianza, nos otorgan una enorme responsabilidad. Cuando lo hacen para participar en una actividad fuera del curriculum ordinario esa confianza en nuestro saber hacer se ve ampliamente incrementada.

Ayer tuvimos la enorme suerte de asistir a una magnífica representación teatral de nuestros alumnos. Fue un orgullo y surgió una emoción incontenible al ver a todos ellos haciéndose con la escena, moviéndose con soltura y seguridad en sí mismos y disfrutando de ello.

¿Se puede pedir más?

Pero, ¿nos hemos parado a reflexionar todo lo que hay detrás de tan magnífico logro?

Todos han tenido que superar sus miedos, sus inhibiciones, han tenido que estudiar y memorizar sus respectivos papeles, aprender a vocalizar de forma correcta, a impostar sus voces adolescentes, a mover sus cuerpos con gracia y armonía, a no tener miedo al ridículo ni a lo que digan el resto de sus compañeros. Han aprendido a respetarse, cohesionarse como grupo. Todo ello, en el mundo que les ha tocado desarrollarse como personas libres y seguras, no es nada fácil; los adultos lo sabemos bien. Tan solo cabe decir que han sido muy valientes y entusiastas.

Nada de esto hubiera sido posible si no hubiera detrás una persona que creyera que era posible. Una persona que ha entregado su esfuerzo, coraje, saber hacer y empeño en extraer lo mejor de todos y cada uno de ellos. Una persona de la que me enorgullezco de llamar compañera, que con su apasionamiento y vehemencia ha trabajado sin desmayo en aquello que cree y nos ha contagiado a todos para hacernos partícipes de su éxito.

Gracias Loly por hacer de la formación no reglada un desarrollo más completo e integral de nuestros alumnos.

Con mi respeto y admiración.

Lidia

DEPARTAMENTO DE MÚSICA: CURSO 2023-24

O departamento de música neste curso 23-24 está composto polas seguintes persoas:

MARÍA DOLORES SANTOS ÁLVAREZ, xefa do departamento. imparte os seguintes cursos

• 2º ESO A (MÚSICA)
  • 3º ESO B e PDC (MÚSICA)
  • 3º ESO C (MÚSICA)
  • 4º ESO (MÚSICA)
  • 2º BACHARELATO (PRÁCTICA MUSICAL)

SABELA DACAL USERO. Imparte os seguintes cursos:

• 2º ESO B (MÚSICA)
  • 2º ESO C (MÚSICA)
  • 3º ESO A (MÚSICA)

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS: (PREMEDE NOS ENLACES)

25 NOV DE 2023 CO TEATRO DAS MANIOTAS

O grupo de teatro do instituto participará este venres na concentración contra a violencia de xénero organizada polo Concello de Brión este venres 24 de novembro ás 12:00.

APÚNTATE AO TEATRO DO NOSO CENTRO

O xoves 14 de setembro terá lugar a reunión inicial para familias e alumnado que estean interesadas en participar no proxecto deste curso do Teatro das Maniotas, grupo de teatro do noso instituto.

O alumnado e familias pertencentes ao grupo que queiran continuar este ano, tamén están convocados. Animádevos a facer teatro musical!

Vémonos o xoves 14 na aula de música!!

DEPARTAMENTO DE MÚSICA 22-23

Durante este curso 22-23 o departamento de música está composto polas seguintes persoas:

María Dolores Santos Álvarez (Xefa do departamento)

3º ESO C (MÚSICA)

3º ESO D (MÚSICA)

1º BACHARELATO (LINGUAXE E PRÁCTICA MUSICAL)

José Luís Fuentes Neira

2º ESO (MÚSICA)

3º ESO A (MÚSICA)

3º ESO B (MÚSICA)

4º ESO (MÚSICA)

FESTIVAL DE INVERNO 2022 NO IES DE BRIÓN

Aquí vos deixamos un vídeo do festival que celebramos o último día deste primeiro trimestre.

A desfrutar das merecidas vacacións!!

25N NO IES DE BRIÓN

Grazas polo voso compromiso!!

O TEATRO DAS MANIOTAS PRESENTA: "SEN MEDO"

O Teatro das Maniotas do noso instituto preséntanos a canción "Sen medo" para conmemorar o 25N de 2022.

ARRIBA O TELÓN!!

Mañá martes 18 de outubro teremos o pracer de compartir momentos teatrais co alumnado do CEIP Torre de Cela de Bueu dentro do seu proxecto de centro “Arriba o telón”, no que traballarán durante todo o curso contidos relacionados con teatro.