Alumn@s protagonistas

1. Irene Losada Bestilleiro (4ºA) e Alejandro Fernández Marzoa (4ªB) foron 2 de entre os 1000 candidatos que conseguiron unha das 80 prestixiosas becas da Fundación Amancio Ortega para cursar 1º de bacharelato en Canadá. ¡Noraboa!

2. Os alumnos Yannick Juncal García (1ºBAC-C) e Noelia Bacariza Moreno (4ªESO-C) participaron nun programa da TVG que podedes ver no seguinte enlace

3. Xa temos o fallo do xurado do concurso de fotografía de Nadal:

4. Comenzamos campaña de limpeza. Máis información no arquivo adxunto. Iremos colgando imaxes da recollida de lixo no apartado CAMPAÑA LIMPEZA 2017 dentro do bloque ALUMNADO. Tamén se pode acceder dende aquí.

5. Estanse a colgar as fotos das actividades deste curso. Podedes acceder dende o apartado RESEÑAS ACTIVIDADES que se atopa dentro do menú ACTIVIDADES da esquerda. Tamén podedes facelo directamente dende aquí.