BECAS E AXUDAS PARA ESTUDOS DE NIVEIS POSTOBRIGATORIOS Páxina pipaca 19/03/2024 - 17:55
8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER Historias pipaca 09/03/2024 - 19:14
Punto laranxa contra o acoso escolar Webform pipaca 07/03/2024 - 17:46
ANDAINA CONMEMORACIÓN DÍA DA MULLER Páxina pipaca 29/02/2024 - 12:36
ADMISIÓN ALUMNADO Historias pipaca 28/02/2024 - 12:51
MENUDA CAMPIONA! Páxina pipaca 27/02/2024 - 20:07
MENÚ MES DE MARZO Páxina gedepevi 22/02/2024 - 19:18
ENTROIDO Páxina pipaca 21/02/2024 - 09:28

HISTORIA DO NOSO CENTRO EDUCATIVO

O centro, como colexio de E.X.B. inaugurouse no ano 1974, onde estaban as aulas de 1º a 8º de E.X.B. e o comedor escolar.

No ano 1999 engadíuselle outro edificio onde actualmente están as dependencias administrativas, a sala de profesores, ximnasio, as aulas específicas e a biblioteca.

Asemade, un edificio anexo, practicamente integrado no principal, alberga as aulas de infantil, a de apoio a alumnos de primaria con dificultades e a de audición e linguaxe.

A carón dos edificios hai unha pista de tenis, inaugurada a finais dos anos 70, un patio de randeeiras e xogos infantís, dous patios de xogos con porterías de fútbol-sala e canastras de baloncesto e unha pista de balonvolea.

No edificio próximo está o polideportivo municipal, que utilizan os alumnos do colexio en horario lectivo, e unha pista descuberta con duchas, vestiarios e xardín, que funciona en época estival.

O recinto escolar está totalmente pechado cun aramado. O acceso está protexido por un portón automático con vídeo-porteiro para a entrada de vehículos e un portal peonil, tamén automatizado.

Logotipo do CPI Cernadas de Castro

O deseño do logotipo do noso centro educativo está inspirado en Diego Antonio Cernadas de Castro, quen lle dá nome a este CPI, polo seu labor como cura de Fruíme, pero sobre todo porque foi un grande defensor da cultura, do pobo e da lingua galega nas obras tanto en prosa como en verso, e tanto en galego como castelán.

Concurso de deseño de logotipo

No mes de maio de 2016 déronse a coñecer os gañadores do Concurso de Deseño de Logotipo para o CPI Cernadas de Castro.

As votacións do xurado deron como resultado que os traballos merecedores dos premios fosen os que seguen:

- 3º Premio: Pablo Rodríguez Freire, de 4º A de ESO

- 2º Premio: Alicia Mariño Domínguez, de 6ºA de Primaria

- 1º Premio: Claudia Figueira Caamaño, de 4º A de ESO

Así pois, o CPI Cernadas de Castro adoptará o traballo gañador como imaxe que representa ao centro educativo e irá incorporándoa progresivamente en todos os ámbitos e soportes que se estimen necesarios.

Fai clic na primeira imaxe para acceder á galería de fotos da entrega de premios.

Fai clic na segunda imaxe para acceder á galería de fotos da exposición de logos.