O cambio de curso, ciclo, nivel ou etapa non requerirá un novo procedemento de admisión (salvo cambio de centro). A solicitude de posto escolar será única e nela poderán relacionarse varios centros por orde de preferencia. A admisión nun novo centro implica a perda do dereito de permanencia no centro precedente. Para reservar praza, os pais/nais/titores legais presentarán o documento Anexo I do 1 ao 15 de febreiro. Cando exista máis demanda que oferta de postos, a dirección avisará no taboleiro de anuncios do centro que os solicitantes deberán presentar a solicitude Anexo II xunto coa documentación xustificativa para baremar. Este impreso será facilitado gratuitamente no centro docente e tamén se poderá descargar da web. A solicitude presentarase no centro que se solicita en primeiro lugar. Na mesma solicitude os pais/nais/titores deberán dicir se desexan ou non praza no comedor. Os interesados teñen dereito a que se lles expida unha copia ou resgardo con data e selo. Para solicitar praza, o prazo será do 1 de marzo ao 31 de marzo, inclusive. Se o 31 de marzo é non lectivo o prazo prorrógase ó seguinte día lectivo. Na solicitude débese manifestar se se opta a unha praza para alumnado con necesidades educativas específicas, achegando a documentación que acredite as circunstancias alegadas. No caso de alegar situación desfavorecida por factores sociais, económicos ou culturais achegarán informe os Servizos Sociais. Para presentar a documentación xustificativa dos méritos para a baremación no caso de centros con máis demanda que oferta de postos o prazo será do 1 ó 20 de abril ambos inclusive. Realizada a baremación para a admisión publicarase no taboleiro de anuncios a relación do alumnado admitido e non admitido mediante listaxes ordenadas por orde de puntuación por criterios. Estas listaxes deberán publicarse con anterioridade ó 30 de abril e poderán ser obxecto de reclamación ante o consello escolar do centro nun prazo de 5 días. Resoltas nese prazo, publicaranse as listaxes definitivas. O alumnado que obteña praza nun centro distinto ao que lle corresponda segundo a área de influencia non terá dereito a ningún dos servizos complementarios gratuitos e sufragados pola Consellería de Educación.
O alumnado admitido formalizará a matrícula nestes prazos: Se finalizado o prazo de matrícula non se formalizase esta decaerá o dereito á praza obtida.
O alumnado de ESO admitido en centros distintos ó de adscrición deberá solicitar ó seu centro de primaria un certificado no que conste a superación desa etapa educativa.
Para unha información máis detallada pódense consultar os seguintes documentos:
2007-03-15 DECRETO (Admisión de alumnos).pdf |
|||